کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اربعین حسینی صورت گرفت

تشییع پیکر شهدای مدافع حرم بر روی دستان عزاداران حسینی در مسجد جمکران

خبرگزاری فارس , 18 آبان 1396 ساعت 21:01

قم نیوز: پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم همزمان با اربعین حسینی با حضور هزاران عاشق و دلسوخته اهل بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران تشییع شد.


به گزارش قم نیوز مراسم اجتماع عظیم جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور عزاداران حسینی از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

عزاداران حسینی و جاماندگان از قافله اربعین کربلا  از ظهر امروز به‌صورت خانوادگی و یا در قالب دسته‌های عزاداری و با پای پیاده مسیر  بلوار پیامبر اعظم (ص)، از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران طی کردند.

مسجد مقدس جمکران نیز در این روز برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان اجتماع بزرگ عزاداران حسینی را تدارک دیده بود که با قرائت زیارت اربعین توسط حجت‌الاسلام حسین‌آبادی آغاز شد.

در ادامه پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم با ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) بر روی دستان هزاران عاشق و دل‌سوخته اهل‌بیت(ع) در این مکان مقدس تشییع شد.

این مراسم با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران نفر از عاشقان حسینی در جوار پیکرهای پاک این دو شهید با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی ادامه یافت و در ادامه ذاکران اهل‌بیت(ع) به روضه‌خوانی و سینه‌زنی در سوگ اربعین سید و سالار شهدا (ع) پرداختند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55889

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55889/تشییع-پیکر-شهدای-مدافع-حرم-روی-دستان-عزاداران-حسینی-مسجد-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir