کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 12 مهر 1390 ساعت 14:33

قم نیوز: مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال در محضر مقام معظم رهبری و با موضوع زن و خانواده برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، مریم مجتهدزاده درحاشیه مراسم غبارروبی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برگزاری نشست‌های اندیشه‌های راهبردی بیان کرد: در این زمینه تاکنون ۲ نشست در محضر مقام معظم رهبری برگزار شده است که موضوع نشست اول الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت و موضوع نشست دوم عدالت بوده است.

وی از برگزاری نشست سوم در پائیز سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سومین نشست اندیشه‌های راهبردی پائیز امسال با موضوع زن و خانواده برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این نشست مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری فراخوانی را اعلام کرده است تا اندیشمندان و صاحبنظران بتوانند مقالات و پژوهش‌های خود را در این زمزنه ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه مقالات و پژوهش‌ها باید در از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند بیان کرد: مقالات برگزیده که از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند در محضر مقام معظم رهبری ارائه خواهندشد و به همین دلیل مقالات باید از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند.

مجتهد‌زاده ادامه داد: افراد برای ارائه مقالات و دریافت اطلاعات می‌توانند به نشانی اینترنتی www.women. gov. ir مراجعه کنند.

مجتهدزاده در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای زنان کشور در سال نود اشاره داشت و گفت: مهمترن برنامه دولت در سال ۹۰ مربوط به ارائه برنامه‌های گوناگون در بخش‌های رفاهی و معیشتی برای هر چه بهتر اجرا شدن ماده ۲۳۰ قانون پنجم توسعه است که مربوط به تحکیم بنیان خانواده می‌باشد.


کد مطلب: 570

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/570/سومین-نشست-اندیشه-های-راهبردی-پائیز-امسال-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir