کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرب انصاری عنوان کرد:

استقلال اقتصادی در پی حمایت از تولید ملی

خبرگزاری ايرنا , 7 فروردين 1391 ساعت 10:52

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اعلام سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه گذاری" گفت: حمایت از تولید ملی مطمئنا استقلال اقتصادی كشور را در پی خواهد داشت.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری  افزود: اعلام امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید ملی یك شعار بسیار جدی است، در واقع گرایش اقتصادی دراین شعار می باشد.

وی ادامه داد: امسال پنجمین سال با شعار اقتصادی مطرح است كه این امر حاكی ازاین می باشد كه در ابعاد سیاسی، اجتماعی وامنیتی به استقلال و توانمندی رسیدیم و برای اینكه كشوری مقدر باشیم باید به خودكفایی اقتصادی نیز دست یابیم.

وی گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی موجب می شود هم كشور درامر تولید و فعالیت اقتصادی شكوفا شود و از سرمایه های ملی، توانمندی های مردم و دستگاه های اجرایی استفاده بیشتری صورت گیرد.

عرب انصاری اضافه كرد: درحال حاضر ایران در زمینه صنعت، تكنولوژی و ارتقای علمیه به جایگاه رفیعی در جهان دست پیدا كرده به طوری كه در زمینه ارتقای علمی به رتبه هفتم و هشتم و حتی دربرخی موارد در رتبه دوم و سوم دست یافته است.

وی گفت: باید عزم ملی متوجه این امر شود كه در مسیر استقلال اقتصادی در همه ابعاد آن حمایت از تولید ملی صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 5736

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5736/استقلال-اقتصادی-پی-حمایت-تولید-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir