کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظهیری عنوان کرد:

بهبود کیفیت خدمات درمانی در پی افزایش تعداد پرستاران

خبرگزاری فارس , 10 فروردين 1391 ساعت 11:34

قم نیوز: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت: افزایش کمیت پرستاران، موجب افزایش کیفیت کار آنان خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری با گرامی‌داشت روز پرستار، اظهار داشت: برترین فرد در نزد پیامبر اکرم کسی است که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد و باید در رابطه با پرستاران گفت که آنان برترین افراد هستند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت‌های مختلف خدمت‌رسانی و امدادرسانی پرستاران به بیماران، عنوان کرد: سن و جنسیت در نحوه خدمت‌رسانی پرستاران هیچ تاثیری نمی‌گذارد و این امر نیز قابل تقدیر است و باید با توجه به مشکلات احتمالی که ممکن است برای پرستاران ایجاد شود، امکاناتی از قبیل فرصت‌های تفریحی، ورزشی و مشاوره‌ای به آنان اختصاص یابد.

مشاور استاندار قم در امور بانوان با بیان اینکه براساس حدیثی از پیامبر اکرم برترین فرد کسی است که صاحب اخلاق خوش باشد، گفت: نحوه برخورد پرستاران با بیماران بسیار مهم است و باید مورد توجه پرستاران قرار گیرد و بر همین اساس، اخلاق خوش را در برخورد با بیماران رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رفاهی پرستاران، گفت: وضع مادی و رفاهی پرستاران باید بهبود یابد و افزایش کمیت پرستاران یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت معیشتی آنان است.

ظهیری در پایان با بیان اینکه افزایش کمیت پرستاران موجب افزایش کیفیت عملکرد آنان خواهد شد، اظهار کرد: افزایش کیفیت فعالیت پرستاران منجر به بهبود وضعیت درمان و رضایت مندی بیشتر مردم از نحوه خدمت‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 5770

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5770/بهبود-کیفیت-خدمات-درمانی-پی-افزایش-تعداد-پرستاران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir