کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه يک خبر داد

تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري

خبرگزاری فارس , 29 دی 1396 ساعت 10:11

شهردار منطقه يک قم از تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه و بهسازي خیابان دروازه ري خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به گزارشی از تملک طرح توسعه و بهسازی خیابان دروازه ری، اظهار کرد: تاکنون از مجموع 392 پلاکی که در طرح توسعه و بهسازی طرح خیابان دروازه ری قرار دارد بیش از 85 پلاک تملک شده و در راستای تملک پلاک‌های باقیمانده برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: برای 166 پلاک نیز پرونده تشکیل شده است که 28 پرونده در مرحله کارشناسی و پنج پرونده در مرحله تنظیم توافقنامه است.
اصفهانیان مقدم عنوان کرد: با اعتباراتی که تا کنون به این طرح مهم اختصاص پیدا کرده توانستیم 7 هزار و 400 متر مربع عرصه و 7 هزار و 600 متر مربع اعیان را از املاک واقع در طرح تملک و تخریب کرده و در راستای توسعه و تعریض معبر و تسهیل عبور و مرور شهروندان در اختیار آنها قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه برای تملکات این طرح تا کنون حدود 160 میلیارد ریال غرامت به مالکان پرداخت شده است، گفت: در صورت تأمین اعتبارات لازم آمادگی وجود دارد تا پرونده‌هایی که در مرحله توافق بوده را نیز به سرانجام برسانیم.
شهردار منطقه یک قم تخصیص پیدا نکردن اعتبارات کافی، ریزدانه بودن و تراکم پلاک‌ها در سطح بافت را از مهمترین مشکلات این طرح ذکر کرد و ضمن تشکر از تمام شهروندان که املاک آنها در طرح بوده در زمینه همکاری و مساعدت با شهرداری خواستار شد: امیدواریم باقیمانده مالکان نیز نسبت به توافق با شهرداری اقدام کرده تا در اسرع وقت این طرح به پایان رسیده و ضمن بهبود سیما و منظر شهری، احیاء بافت فرسوده و حل معضل ترافیک منطقه، شهروندان بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 58993

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58993/تملک-بيش-85-پلاک-طرح-توسعه-خیابان-دروازه-ري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir