کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت كونگ‌فوكار قم در كسب مدال برنز مسابقات نوجوانان ايران

خبرگزاری فارس , 11 بهمن 1396 ساعت 20:01

دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از موفقيت يكي از چهره‌هاي آينده‌دار اين رشته در كسب مقام سوم و نشان برنز مسابقات قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی قنبری امروز اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو نیمه آزاد قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی به میزبانی هیأت البرز در شهر کرج به انجام رسید و برترین‌های خود را با درخشش یکی از نخبه‌های کونگ‌فو قم شناخت.

وی ادامه داد: نفرات شرکت کننده در ترکیب تیم کونگ‌فو نیمه آزاد هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم نیز در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برای کسب عناوین برتر کشور با حریفان به رقابت پرداختند و در نهایت مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به تیم هیأت قم اختصاص یافت.

دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با بیان اینکه تیم نونهالان قم در اوزان منهای 20، 24، 30، 37 و 45 کیلوگرم با حریفان رقابت کرد، افزود: در وزن منهای 24 محسن خانکی، منهای 30 علی‌اصغر مهدیه و در وزن منهای 37 امیرحسین رحیم‌خانی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به رقابت کونگ‌فوکاران نوجوان قم در اوزان منهای 35، 41، 47، 55 و 63 کیلوگرم این مسابقات، بیان کرد: در وزن منهای 35 کیلوگرم امیرسینا جعفری، منهای 41 امیرمحمد شعبانی، منهای 47 امیرحسین دهقان‌نصیری، منهای 55 محمدرضا حکمتی و منهای 63 کیلوگرم محمدمهدی مشهدی‌خانی به میدان رفتند.

قنبری یاد آور شد: تک مدال تیم اعزامی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از رده سنی نوجوانان به دست آمد، مدالی که محمدمهدی مشهدی‌خانی در وزن منهای 63 کیلوگرم با ایستادن روی سکوی سوم و تصاحب نشان برنز نصیب استان قم کرد که مدالی بسیار با ارزش است و در آینده خبرهای خوبی از درخشش این استعدادها و موفقیت‌های بیشتر خواهیم شنید.

وی در پایان با اشاره به نتایج پایانی مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در کرج، بیان کرد: در رده نونهالان تیم‌های هیأت مازندران، تهران (الف) و هیأت کردستان و در رده نوجوانان تیم‌های هیأت زنجان، کردستان و البرز (ب) اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 59576

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59576/موفقيت-كونگ-فوكار-قم-كسب-مدال-برنز-مسابقات-نوجوانان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir