کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

رونمايي از خودرو پلاک خوان پليس آگاهي استان قم

خبرگزاری فارس , 20 اسفند 1396 ساعت 16:01

فرمانده انتظامي استان با اشاره به آغاز به کار دوربين پلاک خوان پليس آگاهي استان قم، گفت: براي تعداد کمی از استان‌هاي مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آنها است.


به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی اظهار کرد: امروز شاهد رونمایی رسمی از خودروی پلاک خوان پلیس آگاهی هستیم که مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قابلیت‌های خودرو مذکور گفت: خودرو پلاک خوان به صورت سیار در سطح شهر فعالیت داشته و تمام خودروهای مسروقه و تحت تعقیب را بلافاصله شناسایی و پردازش می‌کنند و هشدار داده که در همان مکان خودروی مشکل دار، توقیف و برای پیگیری‌های بعدی به پلیس آگاهی منتقل شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تا الان به صورت سیار دوربین پلاک خوان نداشتیم که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته از این ظرفیت علمی و تحقیقاتی بهره مند شده و امیدواریم اثر خود را بر فعالیت‌های که مدنظر است به انجام رسانده و شاهد کشف بیشتری از خودروهای تحت تعقیب باشیم.

مجتبایی با بیان اینکه برای تعداد کمی از استان‌های مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آن‌ها است، افزود: به صورت ثابت در بعضی از گذرگاه‌های استان این دوربین را داشته اما به صورت سیار نداشتیم که از امروز برای انجام مأموریت‌ها این خودرو در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته و به صورت شبانه روز در معابر شهری و در خارج از شهر فعالیت خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: این اقدام بسیار خوبی است چون می‌تواند سرعت عمل پلیس را برای کشف خودروهای مسروقه و تحت تعقیب افزایش دهد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61373

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61373/رونمايي-خودرو-پلاک-خوان-پليس-آگاهي-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir