کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم خبر داد

صبای قم آماده صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس , 7 فروردين 1397 ساعت 4:04

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: در جدال با استقلال اهواز، مس رفسنجان و پدیده اصفهان برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ تلاش می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز داوود عاصم‌آبادی امروز اظهار کرد: با مشخص شدن برنامه بازی‌ها و زمان برگزاری دیدارهای مرحله دوم فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تمرینات تیم ما به شکل منظم در جریان است تا با قدرت به مصاف حریفان خود برویم.

وی ادامه داد: بازی‌های مرحله مقدماتی بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و در گروهی قرار گرفته بودیم که چند تیم مطرح در آن حضور داشتند و علاقمندان به فوتبال و طرفداران تیم صبا در جریان هستند که در هفته پایانی با گل وقت‌های تلف شده بر دخانیات گیلان غلبه کرده و صعود کردیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: تیم ما در دور دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان ایران با تیم‌های پدیده اصفهان، ‌مس رفسنجان و استقلال اهواز هم‌گروه است و بازی‌های ما از 21 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی تیم فوتبال مس رفسنجان به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی در دو گروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم این مرحله نیز تیم‌های فوتبال جوانان ملی حفاری اهواز، پتروشیمی بندر امام، پارس جنوبی جم و دبیری تبریز به شکل همزمان در شهر تبریز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

عاصم آبادی عنوان کرد: تیم‌های حاضر در این مرحله به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند تا از بین چهار تیم صعود کننده به دور پایانی، در نهایت دو تیم به فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان ایران راه یابند.

وی در پایان اظهار کرد: ما دو بار در سال‌های 1394 و 1395 مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده‌ایم اما متاسفانه در این مرحله مجوز صعود به لیگ برتر از دست رفته‌ایم و امیدوارم این طلسم را در سال جاری شکسته و بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 61975

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61975/صبای-قم-آماده-صعود-لیگ-برتر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir