کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار انقلاب صورت می گیرد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم

خبرگزاری فارس , 11 ارديبهشت 1391 ساعت 12:47

قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دهه سوم اردیبهشت در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی  اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان همچون سال‌های گذشته امسال نیز برنامه‌های متنوعی را به منظور توسعه امکانات و فضای ورزش همگانی در نظر گرفته و در بخش همگانی ورزش نیز در سال ۹۱ برنامه‌های مختلفی در نظر دارد.

وی ادامه داد: این اداره کل طرح‌های متنوعی برای رشد و توسعه ورزش قم دارد که شامل بخش‌های متنوع همگانی‌، قهرمانی و فرهنگی است که در رشته‌های مختلف ورزشی رقابت‌های قهرمانی و لیگ‌های استان و همچنین اعزام‌ها با پیگیری بهتری نسبت به گذشته انجام خواهد شد و در بخش همگانی نیز برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی، دوچرخه سواری و دو و میدانی و همچنین برگزاری برنامه‌های ورزش صبحگاهی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و افزود: این همایش با همکاری بخش‌های مرتبط و با توجه به استقبال و علاقمندی مردم ورزش دوست قم در دهه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به علاقمندی مردم و شهروندان قم به برنامه‌های ورزش همگانی و به خصوص پیاده‌روی‌های خانوادگی‌ تصریح کرد: از سال ۱۳۸۷ که نخستین بار همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شد، خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مردم ورزش دوست قم از این همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بوده‌ایم.

جهان‌بینی یادآور شد:‌ تا کنون ۱۱ همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شده که تاثیر زیادی در افزایش جذب مردم به ورزش همگانی داشته است و قطعا همایشی که در روز ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد نیز مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد:‌ علاوه بر برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانوادگی، در حال حاضر پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی نیز در شهر مقدس قم به صورت جدی همه روزه فعالیت می‌کنند و هر صبح شاهد حضور افراد در رده‌های سنی مختلف در این برنامه‌ها هستیم.

وی بیان داشت: در طول سال برنامه‌های متنوع و مهم دیگری نیز در بخش ورزش همگانی در سطح قم برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به همایش‌های دوچرخه سواری اشاره کرد، ضمن اینکه همایش‌های کوهروی و کوهنوردی نیز توسط هیئت کوهنوردی استان قم برگزار می‌شود.

دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا و بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی بیست و دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 6388

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/6388/همایش-بزرگ-پیاده-روی-خانوادگی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir