کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله کعبی:

حوزه علمیه یکی از مهم‌ترین برکات حضرت معصومه(س) است

خبرگزاری تسنیم , 24 تير 1397 ساعت 14:01

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حوزه علمیه قم یکی از برکات وجودی حضرت معصومه (س) است و وجود بارگاه معنوی حضرت معصومه (س) در قم باید برای مردم این شهر سر چشمه خروشان معارف اهل بیت (ع) باشد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی اظهار داشت: قم به برکت هجرت مقدس حضرت معصومه (س)، پایگاه معنوی اهل‌بیت‌(ع) شده و همچنین منشأ علم و کانون جهاد و اجتهاد و برکات گسترده‌ای شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات زیارت حرم کریمه اهل‌بیت‌(ع) افزود: اهالی شهر مقدس قم به برکت هجرت حضرت معصومه‌(س) به‌عنوان شیعیان راستین، این شهر مقدس را ساماندهی کرده‌اند و تاکنون پایگاه و مرکز شیعیان به حساب می‌آید و در روایات داریم که هرکسی که حرم کریمه اهل بیت (ع) را زیارت کند پاداش وی بهشت است.

آیت‌الله کعبی با تاکید بر الگو‌بودن مردم شهر مقدس قم بیان کرد: حوزه علمیه قم یکی از برکات وجودی حضرت معصومه (س) است و وجود بارگاه معنوی حضرت معصومه‌(س) در قم باید برای مردم این شهر سر چشمه خروشان معارف اهل بیت‌(ع) باشد و مردم قم الگوی جامعه نمونه اسلامی در عرصه علم، ایمان، تقوا و عمل صالح و امر به معرف و نهی از منکر باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز مردم از اقصی نقاط جهان همانگونه که به زیارت امام رضا‌(ع) می‌آیند به زیارت حضرت معصومه‌(س) هم مشرف می‌شوند و زیارت معنوی کریمه اهل بیت‌(ع) منشأ سلامت معنوی جامعه و نورانیت و تزکیه نفس است.

انتهای پیام/138
 


کد مطلب: 66410

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66410/حوزه-علمیه-یکی-مهم-ترین-برکات-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir