کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جهت پیگیری درخواست‌های شهروندی و رسیدگی به شکایات مردمی صورت می‌گیرد؛

حضور بازرسین شهرداری در مناطق هشتگانه شهرداری قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 23 مرداد 1397 ساعت 15:30

سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم گفت: با هدف نظارت و رسیدگی به شکایات، با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته در یکی از مناطق شهرداری حضور خواهیم داشت و ضمن پیگیری درخواست‌های شهروندی به رسیدگی به شکایات مردمی خواهیم پرداخت.


به گزارش قم نیوز بها‌ء‌الدین دشتی با اشاره به اقدامات اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان قمی، اظهار کرد: در راستای اهداف و سیاست‌های شهرداری قم در حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات، در برنامه‌ای هر هفته در یکی از مناطق شهرداری مستقر خواهیم شد و رسیدگی به شکایات مردمی خواهیم داشت که این برنامه از چهارشنبه این هفته( امروز) در منطقه 6 اجرا می‌شود.
سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم با تاکید بر اینکه حضور بازرسین در مناطق در راستای افزایش سلامت اداری صورت می‌گیرد، بیان کرد: شکایات مردمی عمدتاً در حوزه شهرسازی، املاک ودرآمدها است و شکایاتی که نقض قوانین و مقررات باشد قابل رسیدگی است و مابقی كه از نظر قانونی قابل پیگیری نیست اعلام مي شود.
دشتی با اشاره به ضرورت اصلاح برخی رویه‌ هاي معیوب در سیستم اداری، خاطرنشان کرد: برخی رویه‌های معیوب در سیستم وجود دارد که برای بهبود فرآیند‌ها اقداماتی را در دستور کار داریم تا با ایجاد فضايي آرام و سالم امکان خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان ایجاد شود.
وی با اشاره به تلاش اداره کل بازرسی شهرداری قم جهت ایجاد ارتباط مناسب با پرسنل شهرداری، گفت: در این راستا چالش‌ها و نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم و بعد از بررسی تخصصی سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهادات و ایجاد ساز و کارهای جدید و قانونمند شرایط را بهبود بخشیم، همچنین تلاش داریم نقطه‌نظرات مردمی را به مدیران اجرایی شهر منتقل کنیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 67878

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67878/حضور-بازرسین-شهرداری-مناطق-هشتگانه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir