کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلبری:

رفع عقب ماندگی‌های شهر قم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری است

خبرگزاری مهر , 17 مهر 1390 ساعت 15:24

قم نیوز: شهردار قم با اشاره به برخی از عقب ماندگیهای قم عنوان کرد: رفع عقب ماندگیهای قم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری و استانی است.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری ظهر یک شنبه در دیدار آیت الله نوری همدانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برکتی مضاعف برای شهر قم است.

وی با اشاره به جایگاه قم به عنوان‌ام القری جهان اسلام گفت: خدمت به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) سعادتی بسیار بزرگ برای انسان است.

شهردار قم با بیان اینکه مدیریت شهری مسئول برقراری آسایش، رفاه و راحتی مردم است عنوان کرد: شهرداری بیش از ۳۰۰ خدمت را به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم کاری شهرداری بعضا قصورهایی از سوی کارکنان شکل می‌گیرد و از سوی دیگر با توجه به حجم انتظارات مردمی از این ارگان امکان به وجود آمدن برخی ازکاستی‌ها وجود دارد که کارکنان شهرداری همواره در تلاشند تا کمبود‌ها و قصور‌ها را به حداقل برسانند.

شهردار قم با اشاره به برخی از عقب ماندگی‌های شهر قم طی سالیان گذشته بیان کرد: رفع این عقب ماندگی‌ها از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز بود که مرتفع کردن آن علاوه بر بودجه کلان نیازمند مساعدت مسئولین کشوری و استانی است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 694

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/694/رفع-عقب-ماندگی-های-شهر-قم-نیازمند-مساعدت-مسئولان-کشوری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir