کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز مدیریت حوزه های خواهران:

حرکت های ددمنشانه نمی تواند جو ناامنی در کشور حاکم کند

خبرگزاری ايرنا , 2 مهر 1397 ساعت 10:35

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای آورده است: حرکت های ایذایی و ددمنشانه دشمنان که با نام شریعت، تیغ تیز بر چهره نورانی دین اسلام می کشند و خوی وحشی گری خود را به نمایش می گذارند نخواهد توانست جو ناامنی در منطقه و ایران با صلابت حاکم کند.


به گزارش قم نیوز در این بیانیه که روز دوشنبه  آمده است: حمله تروریستی و اقدام وحشیانه جیره‌خواران و مزدوران استکبار جهانی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را نشان داد.

بیانیه حاکی است: دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد؛ ملت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این بیانیه، این اقدام وحشیانه تروریستی را بشدت محکوم کرده و این حادثه دردناک را به رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، خانواده معظم ‌شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران تسلیت گفته و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسالت کرده است.

یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز، سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.


انتهای پیام /138


کد مطلب: 69451

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69451/حرکت-های-ددمنشانه-نمی-تواند-جو-ناامنی-کشور-حاکم-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir