کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

23 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قم به بهره‌برداری می‌رسد‌

خبرگزاری تسنیم , 15 آذر 1397 ساعت 17:12

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های استان برای افتتاح چندین طرح و پروژه استانی در دهه فجر گفت: در دهه فجر ۲۳ پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: نوسانات نرخ افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام را با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به حجم قابل‌توجه پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در استان قم افزود: دستگاه‌های استان باید سعی کنند طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا را در صورت تأمین اعتبارات و منابع موردنیاز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های استان برای افتتاح چندین طرح و پروژه استانی در دهه فجر گفت: در دهه فجر 23 پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال در سطح کشور هزار و 308 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 107 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، نوسان نرخ ارز و مشکلات اقتصادی اخیر مهم‌ترین عامل در تأخیر راه‌اندازی از طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی گفت: همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز افتتاح و بهره‌برداری از 40 پروژه مهم راهبردی را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز تأکید کرد: جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی از روز 9 دی‌ماه تا 19 بهمن‌ماه در استان قم دنبال می‌شود، در این مدت 320 برنامه با محوریت و مشارکت‌های مردمی انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین موضوعات 320 برنامه در نظر گرفته‌شده است، ویژه‌برنامه تبیین و بیان 40 توطئه دشمن، 40 پیروزی بزرگ ملت ایران و بیان 40 جنایت مهم رژیم سابق ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.

 وی ابراز کرد: دشمنان بابیان دستاوردهای رژیم پهلوی و موفقیت‌های آن درصدد تطهیر چهره حکومت پهلوی هستند، برای 40 شبکه مردمی برنامه‌هایی برای تولید محتوای انقلابی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 71779

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71779/23-پروژه-عمرانی-همزمان-دهه-فجر-قم-بهره-برداری-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir