کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تا پایان سال انجام می شود؛

احداث 34 سالن ورزشی و 4 استخر شنا در مدارس

11 خرداد 1391 ساعت 17:42

قم نیوز: استاندار قم از احداث 34 سالن ورزشی در مدارس استان تا پايان سال خبر داد و افزود: با بهره برداری از اين سالن ها، 33 هزار متر مربع به مجموع فضاهای ورزشی مدارس استان افزوده خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در بازديد از پروژه های اداره كل نوسازی مدارس استان طی سخنانی اظهار داشت: ساخت و ساز فضاهای آموزشی و ورزشی در استان در سال های اخير افزايش چشمگيری يافته است.

وی افزود: اين ساخت و سازها، سرانه اماكن آموزشی و ورزشی استان را بهبود و ارتقاء داده است.

استاندار قم با اشاره به ۳۴ پروژه در دست احداث سالن ورزشي ويژه مدارس استان گفت: اين پروژه ها با پيشرفت مناسبی در حال احداث بوده و بر اساس برنامه زمانبندی، به تدريج از مهرماه و حداكثر تا پايان سال تكميل و به بهره برداری می رسند.

 موسی پور با بيان اين كه اغلب سالن های در دست ساخت مجهز به استخر و ديگر امكانات رفاهی ورزشی می باشند افزود: با اتمام احداث اين ۳۸ پروژه كه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و منابع استانی اجرا مي شوند، بيش از ۳۳ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی مدارس استان افزوده خواهد شد.

وی با تاكيد بر لزوم سرعت دادن به روند اجرا و رفع موانع و مشكلات اين طرح ها گفت: با توجه به نياز مدارس به اين فضاها و عدم مشكل منابع مالی، اين طرح ها بايد با جديت و سرعت قابل قبولی پيگيری و در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

احداث و تجهيز مدارس و سالن هاي ورزشی انبار نفت، توانير و ۱۷ شهريور طرح هايی بودند كه مورد بازديد استاندار قم قرار گرفتند.

همچنين استاندار قم از پروژه در حال احداث ساختمان اداری استانداری قم بازديد و بر لزوم تسريع در تكميل اين پروژه تاكيد كرد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7178

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7178/احداث-34-سالن-ورزشی-4-استخر-شنا-مدارس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir