کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساماندهی میدان شهید مطهری در دستور کار شهرداری است

خبرگزاری فارس , 30 ارديبهشت 1398 ساعت 23:45

قائم‌مقام شهردار قم گفت: ساماندهی میدان شهید مطهری در دستورکار شهرداری است.


به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی یکی از پروژه‌های ویژه سال ۹۸ شهرداری را ساماندهی میدان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: این پروژه شامل توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است که قرار است در سال ۹۸ آغاز شود.

وی با اشاره به جزئیات توافق در خصوص میدان شهید مطهری گفت: این میدان یک شاهراه و محور در مرکز شهر است که با افتتاح فاز اول مترو وضعیت آن سخت تر خواهد شد. ضمن اینکه این منطقه در مرکز شهر و در مجاورت حرم مطهر وضعیت و سیمای خوبی هم ندارد.

معتمدی با تاکید بر اینکه بخش عمده مالکیت این محور بر عهده آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: تفاهم‌نامه خوبی پس از رفت و آمدهای مکرر و بررسی‌ها و کارشناسی‌های مفصل بین شهرداری و آستان مقدس منعقد شده و پیگیری مساله بر عهده سازمان میادین و سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند به عنوان پشتوانه‌ای برای پروژه‌های اطراف حرم مطهر باشد؛ با همتی که در سازمان میادین هست و پشتیبانی سازمان بهسازی و شکل‌گیری فعل خواستن در مجموعه آستان مقدس نوید نتیجه مطلوبی در آینده در خصوص این پروژه می‌رود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77924

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77924/ساماندهی-میدان-شهید-مطهری-دستور-کار-شهرداری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir