کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران به جای اتهام زنی به گذشته به فکر آینده باشند

خبرگزاری فارس , 5 خرداد 1398 ساعت 13:15

استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران که اقدامات انجام شده در گذشته را مسبب بعضی از مشکلات عنوان می‌کنند، گفت: سیاست کلی مدیران باید این باشد که برای آینده برنامه ریزی داشته باشند و گذشته را متهم نکنند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد گفت: وحدت، انسجام و هماهنگی در زمان سیل سبب شد که بحران را پشت سر بگذاریم.

وی اظهار کرد: انتظار داشتیم شورای هماهنگی مدیریت بحران همان طور که در عمل به خوبی پیش رفت و از هر گونه تک روی جلوگیری کرد در ارائه گزارش کار و بازتاب آن در سطح ملی تلاش بیشتری می‌کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: این مدیریت می‌توانست به عنوان الگو و مدل در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد چون تجربه گرانقدری بود.

سرمست تصریح کرد: بر اساس گزارشی که سازمان آب منطقه ای ارائه داد بعضی از سازه‌ها و پل‌های موجود در سطح شهر باید جمع آوری شود، سوالی مطرح می‌شود که چرا در زمان احداث این سازه‌ها و پل سازمان آب منطقه‌ای مخالفتی نکرده است؟

وی با اشاره به انجام برنامه‌ها در زمان تعیین شده تاکید کرد: برنامه‌هایی که مدیران اجرایی ارائه می‌دهند باید در یک زمان معین انجام شود تا امروز مجبور به جمع آوری بعضی پروژه‌ها نباشیم که مسلما تبعات سیاسی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران که اعمال انجام شده در گذشته را مسبب بعضی از مشکلات عنوان می‌کنند، گفت: سیاست کلی مدیران باید این باشد که برای آینده برنامه ریزی داشته باشند و گذشته را متهم نکنند و روی برنامه‌های مهمی که فکر می‌کنند انجام آن تا پایان سال ضروری است، متمرکز شوند.

سرمست بازکردن دهانه پل‌ها و رفع موانع را وظیفه مشترک شهرداری و سازمان آب منطقه ای عنوان کرد و گفت: در کنار این، تعارض میان شهرداری و سازمان آب منطقه‌ای انطباقی ندارد.

وی خواستار حرکت شهرداری در زمینه کاهش المان‌ها و آب نماها شد و گفت: این اقدامات شهرداری باید تداوم پیدا کرده و همچنین باید رویکرد آزادسازی مسیر سیل را در دستور کار خود قرار دهد.

سرمست در پایان تاکید کرد: مسؤولان فقط منظر بخشی خود را مد نظر قرار ندهند هر مدیر در کنار مسؤولیت اجرایی یک مسؤولیت اجتماعی نیز بر عهده دارد و باید در مقابل سوالات افکار عمومی جامعه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 78113

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78113/مدیران-جای-اتهام-زنی-گذشته-فکر-آینده-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir