کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه نیمه شعبان صورت می گیرد؛

صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی

خبرگزاری مهر , 12 تير 1391 ساعت 12:14

قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از صدور مجوز برای برپایی ایستگاه های صلواتی در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف زاده اظهار داشت: یکی از سنت های مرسوم در میان هیئت های مذهبی به خصوص در نیمه شعبان برپایی ایستگاه های صلواتی است.

وی افزود: لازم است متولیان هیئت های مذهبی به این امر توجه داشته باشند که لازم است تلاشی که در راستای برپایی ایستگاه های صلواتی انجام می شود بازده معنوی و مطلوبی داشته باشد و این امر زمانی تاثیرگذاری بیشتری دارد که با رعایت تمامی موارد بهداشتی و مسائل ترافیکی همراه باشد.

وی ابراز داشت: ایستگاه ها باید با رعایت مسائل ترافیکی و رعایت بهداشت از ایجاد هر گونه مزاحمت برای شهروندان و یا صرف هزینه مازاد برای شهرداری بپرهیزند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در برخی از موارد ایستگاه ها بدون مجوز و به صورت خودجوش اقدام به فعالیت می کنند و با رعایت نکردن برخی از مسائل بهداشتی مشکلاتی را برای کارگران به همراه می آورند.

وی اذعان داشت: یکی از اقداماتی که شهرداری در این راستا انجام می دهد صدور مجوز و جانمایی ایستگاه ها است.

وی افزود: مجوز برپایی ایستگاه های صلواتی توسط معاونت خدمات شهری و مناطق هشت گانه صادر می شود و افراد می توانند برای صدور مجوز به مناطق هشت گانه مراجعه کنند و پس از انجام اقدامات مقدماتی و اعلام نظر کارشناسی راهنمایی و رانندگی و سازمان ترافیک و تائیدیه فرمانداری می توانند به برپایی این ایستگاه ها اقدام کنند.

نجف زاده گفت: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: برای جانمایی نقاط مختلفی با توجه به مسیرهای ازدحام زائران شناسایی می شود و نقاطی که کمترین مشکل را برای شهروندان ایجاد می کند مشخص شده و می توانند در ان نقاط ایستگاه صلواتی برپا کنند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7834

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7834/صدور-مجوز-برپایی-ایستگاه-های-صلواتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir