کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2300 واحد صنعتی در استان قم مشغول فعالیت هستند

خبرگزاری تسنیم , 7 تير 1398 ساعت 16:25

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: حوزه صنعت و معدن در قم رونق خوبی ایجاد شده و بسیاری از واحدهای صنعتی فعال هستند و ۲۳۰۰واحد صنعتی در استان فعالیت کرده و ۵۴هزار نفر نیز در آن مشغول کار هستند.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: روز اول تیر روز اصناف و دهم تیر روز صنعت معدن است و از سربازان عرصه صنعت تجلیل می کنیم.

وی افزود:در سال رونق تولید در راستای مقابله با تحریم اقتصادی بازاریان و اصناف و همچنین تولید کنندگان وظایف مهمی برای تولید کالای جامعه با قیمت مناسب برعهده دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه باید از فرصت تحریم برای رشد اقتصاد به خوبی استفاده کنیم،ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب از تولید و عرضه کنندگان به خوبی حمایت شود تا ضمن حفظ بازار در راستای رونق اقتصادی گام برداریم.

سیجانی تصریح کرد: اصناف باید شرایط مردم را درک کرده و کالاها را با قیمت و شرایط مناسب به دست مردم برسانند،در قم قیمت کالاها نسبت به دیگرشهرها پایین تر است و کالاهای بیشتری در دسترس مردم است که نشان دهنده روحیه بسیجی و مردمی بودن اصناف است.

وی عنوان کرد:اصنافی که بدون مجوز فعالیت می کنند باید مراجعه کرده و مجوز قانونی دریافت کنند چون باید به روی اصناف نظارت وجود داشته باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ابراز کرد:در حوزه صنعت و معدن در قم رونق خوبی ایجاد شده و بسیاری از واحدهای صنعتی فعال هستند و 2300واحد صنعتی در استان فعالیت کرده و 54هزار نفر نیز مشغول فعالیت هستند.

سیجانی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال جامعه یکی از موضوعات مهم است،خاطرنشان کرد: توجه به  تولید داخلی سبب می شود تا برای تهیه کالاهایی که در بازار با کمبود مواجه هستند با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79236

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79236/2300-واحد-صنعتی-استان-قم-مشغول-فعالیت-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir