کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

70 خانه مسافر در قم کیفیتی در حد هتل دارند

خبرگزاری فارس , 14 تير 1398 ساعت 10:00

رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم با بیان اینکه 70 خانه مسافر در قم کیفیتی در حد هتل دارند گفت: خانه مسافرهای استان به سیستم‌های دوربین مداربسته مجهز هستند و بهترین ساختمان‌ها را دارند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد عرب بافرانی با اشاره به وضعیت ایمنی در خانه‌های مسافر استان قم اظهار کرد: در این خانه‌های مسافر تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق وجود دارد که بسیاری از مهمان‌پذیرها و هتل‌ها ندارند، این مساله در بازدید از خانه مسافرهای قم مشهود است.

وی ادامه داد: وقوع یک حادثه در یک خانه مسافر قابل تعمیم به تمام خانه مسافرها نیست و در هر جایی امکان وقوع حادثه وجود دارد، در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها هم آتش سوزی رخ داده است و وقوع حوادثی این چنینی الزاما به دلیل ضعف سیستم ایمنی واحدهای اقامتی نیست.

رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم افزود: راه نجات بخش گردشگری استان گسترش خانه‌های مسافر در قم است که این خانه‌های مسافر زیرنظر دستگاه‌های مختلفی همچون سازمان آتش نشانی و اداره بهداشت باشند، در شرایط فعلی بسیاری از خانه مسافرهای قم به سیستم‌های دوربین مداربسته مجهز هستند و بهترین ساختمان‌ها را دارند.

عرب بافرانی با اشاره به وضعیت کیفیت خانه مسافرهای استان قم اظهار کرد: 70 خانه مسافر در استان در حد هتل هستند، حاشیه سازی برخی از منفعت‌طلب‌ها موجب عدم گسترش خانه مسافرها در قم شده است و نباید به دلیل منفعت طلبی برخی، گسترش خانه مسافرها در استان را به تعویق بیندازیم.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ استانداردها اگر هتلی سه ماه در سال پر باشد، سرمایه گذار آن هتل سود خودش را برده و سرمایه گذاری اش اقتصادی است و مدت اشغال تخت‌های هتل‌های قم در سال بیش از سه ماه است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79467

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79467/70-خانه-مسافر-قم-کیفیتی-حد-هتل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir