کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بودجه‌های پژوهشی در ادارات قم اندک است

خبرگزاری فارس , 26 تير 1398 ساعت 5:03

رئیس دانشگاه قم گفت: ادارات مختلف استان دارای بودجه پژوهشی اندکی هستند و سعی کردیم که این بودجه‌های اندک را جمع کنیم و در استان قم چهار تا پنج طرح اساسی با این بودجه‌ها اجرا کنیم.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عسکر دیرباز سه شنبه شب در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وظایف این کارگروه اظهار کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت آموزش، پژوهش و فن آوریو تدوین برنامه‌های حمایت از توسعه و ارتقای مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، از جمله وظایف کارگروه است.

وی ادامه داد: کارگروه آموزش و پژوهش استان قم طی 12 جلسه از سال 94 تاکنون 66 مصوبه داشته، زمان برگزاری جلسات این کارگروه معمولا در ابتدا و پایان سال است.

رئیس دانشگاه قم افزود: اگر کارگروه آموزش و پژوهش استان قم در هر فصل یک جلسه برگزار کند، بهتر است، هفته پژوهش در آذرماه است و همه مراکز پژوهشی استان در بزرگداشت این هفته مشارکت دارند.

دیرباز ادارات مختلف استان قم را دارای بودجه پژوهشی اندک دانست و تصریح کرد: در کارگروه آموزش و پژوهش استان قم سعی کردیم که این بودجه‌های اندک را جمع کنیم و در استان چهار تا پنج طرح اساسی با این بودجه‌ها اجرا و از پراکنده‌کاری خودداری کنیم، نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی در استان قم باید بیشتر باشد تا این فعالیت‌ها طبق زمان بندی انجام شوند.

وی ادامه داد: باید عملکرد کارگروه آموزش و پژوهش استان قم با کارگروه‌های مشابه در استان‌های دیگر مورد مقایسه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79865

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79865/بودجه-های-پژوهشی-ادارات-قم-اندک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir