کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم بین المللی شدن بزرگداشت روز قم

خبرگزاری فارس , 31 تير 1398 ساعت 13:20

قائم مقام شهردار قم گفت: برای سال آینده باید به دنبال بین المللی کردن روز قم باشیم و این کار از زمان کنونی پیگیری شود.


به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز قم اظهار کرد: باید یک دبیرخانه دائمی برای روز قم ایجاد شود و این دبیرخانه ردیف بودجه داشته باشد تا بتوانیم که این روز را به یک جریان تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری روز قم می‌توانیم که حس تعلق مردم قم را به این شهر بیشتر کنیم، همچنین در این روز باید به دنبال شناخت و معرفی ظرفیت‌های قم باشیم.

قائم مقام شهردار قم افزود: انجام کارهای پژوهشی در خصوص قم از جمله میراث ملموس و ناملموس این شهر ضروری است که قم یک دنیا حرف در این خصوص دارد.

معتمدی ایجاد پشتوانه فکری و مادی برای روز قم را مهم دانست و تصریح کرد: باید از تجربه شهرهای دیگر در این زمینه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده باید به دنبال بین المللی کردن روز قم باشیم و این کار از زمان کنونی پیگیری شود، چون نیازمندی‌های خاص خوش را دارد.

قائم مقام شهردار قم خاطرنشان کرد: باید همه به دبیرخانه روز قم کمک کنند تا این دبیرخانه کار خودش را انجام بدهد، ایجاد کمیته‌های مختلف ذیل دبیرخانه ضروری است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 80196

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80196/لزوم-بین-المللی-شدن-بزرگداشت-روز-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir