کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سکوت حقوق بشری آمریکایی‌ در برابر کشتار مسلمانان میانمار

خبرگزاری فارس , 2 مرداد 1391 ساعت 11:45

قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مسلمانان کشور میانمار قطعه قطعه می‌شوند، اما از حقوق بشر آمریکا و غربی‌ها صدایی در نمی‌آید، گفت: حقوق بشری که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند کجاست؟


به گزارش قم نیوز، صدرالدین حجازی در افتتاحیه نخستین طرح ضیافت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی که با حضور مسوولان و دانشجویان در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها، بسیار تاثیرگذار و با ارزش است.

وی اضافه کرد: فشارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی غرب بر پیکره جامعه اسلام به ویژه کشور عزیز ما افزایش پیدا کرده است و خداوند ان‌شاءالله مکر آنها را پاسخ خواهد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جنگ رسانه‌ای و مخالفت کشورهای مختلف جهان به ویژه غرب با نظام سوریه، تصریح کرد: در مورد کشور سوریه عوام فریبی می‌شود و این کشور با بی‌عدالتی در حال محکوم شدن است.

حجازی با تاکید بر اینکه غربی‌ها بارها به بشار اسد پیشنهاد دادند که از ایران، حزب الله و فلسطین حمایت نکند و در عوض آنها وی را تامین کنند، اضافه کرد: رییس جمهور سوریه این پیشنهادات را قبول نکرده و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که امروز با حمایت عربستان، وهابی‌ها، اسرائیل و غرب در حال مبارزه با حکومت بشار اسد در سوریه هستند، حق نبوده و در این مسئله هیچ شکی نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مسلمانان کشور میانمار قطعه قطعه می‌شوند اما از حقوق بشر آمریکا و غربی‌ها صدایی در نمی‌آید، اظهار داشت: حقوق بشری که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند، کجاست؟

حجازی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از جمعیت کشور عربستان را شیعیان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: در این کشور شیعه‌ها به طرز فجیعی زندانی و شکنجه می‌شوند و آیت الله شیخ نمر ترور می‌شود اما صدایی از مدعیان حقوق بشر در نمی‌آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه با اهل سنت مشکلی نداریم و با یکدیگر برادر هستیم، اظهار داشت: شیعیان با انسان‌های بی‌منطق، بی‌تدبیر، جاهل و خشن فرقه ضاله وهابیت مشکل دارند.

حجازی با اشاره به اینکه وهابیت ساخته شده پیر استعمار انگلستان است، بیان کرد: وهابی‌ها اسلام را به گونه دیگری به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی قصد تسلیم شدن ما را دارند، اظهار کرد: وظیفه ما مقاومت و ایستادگی است و در این شرایط دشمنان هر کاری کنند نمی‌توانند نور اسلام را خاموش کنند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8204

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8204/سکوت-حقوق-بشری-آمریکایی-برابر-کشتار-مسلمانان-میانمار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir