کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان استفاده دستگاه‌های اجرایی استان قم از اوراق تسویه

خبرگزاری فارس , 25 شهريور 1398 ساعت 11:30

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: جلسات مختلفی را در خصوص اوراق تسویه با دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار کردیم، بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند برای تسویه بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی از این اوراق استفاده کنند.


به گزارش قم نیوز محمود نوربخش با اشاره به ردیف‌های اعتبار متمرکز اظهار کرد: با 23 دستگاه استان که می‌توانند سهم خوبی از این ردیف‌ها داشته باشند، مکاتبه کردیم و سال گذشته 160 میلیارد تومان جذب اعتبار از این طریق داشتیم.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی را در خصوص اوراق تسویه با دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار کردیم، بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند برای تسویه بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی از این اوراق استفاده کنند، اوراق تسویه ظرفیتی برای دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: بحث واگذاری پروژه‌های دولتی را در استان پیگیری کردیم، واگذاری پروژه‌ها جزو سیاست‌های دولت است و موجب کم شدن بار مالی دولت می‌شود، دستگاه‌های اجرایی استان قم در این زمینه باید همکاری بیشتری داشته باشند.

نوربخش با اشاره به تغییرات ساختار بودجه اظهار کرد: تغییر ساختار بودجه شروع شده است و سازمان برنامه و بودجه این مساله را پیگیری می‌کند، بحث دستگاه‌های سیاست گذار و دستگاه‌های مجری در بودجه سال آینده مطرح خواهد شد و استان‌ها دخالت بیشتری در تدوین بودجه خواهند داشت‌.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص بودجه به عملکرد درآمدی مرتبط خواهد شد و باید برای کسب درآمدهای مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی در استان قم تلاش کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82094

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82094/امکان-استفاده-دستگاه-های-اجرایی-استان-قم-اوراق-تسویه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir