کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

‌افزایش 30 درصدی ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم حضرت معصومه (س)‌

خبرگزاری تسنیم , 22 مهر 1398 ساعت 18:58

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر ۳۰ درصد افزایش یافت.


به گزارش قم نیوز علی نیک از افزایش 30 درصدی ظرفیت پارکینگ‌ها در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش ورود زائران و مسافران به شهر قم اقدامات لازم جهت افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها انجام‌شده است.

وی افزایش 30 درصدی پرسنل پارکینگ‌ها و همچنین افزایش 30 درصدی ظرفیت پارکینگ‌ها را نخستین اقدام سازمان عنوان کرد و افزود: همه پرسنل سازمان نیز در این ایام آماده‌باش بوده و نظارت کامل بر پارکینگ‌های سطح شهر به‌خصوص پارکینگ‌ها منتهی به حرم مطهر به‌صورت منظم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  ادامه داد: در صورت نیاز پارکینگ‌های مصلی، شهید کاظمی و بستر 2 در خیابان ساحلی نیز آماده پذیرش خودروهای مسافران بوده و تمهیدات لازم جهت مدیریت ترافیک مرکز شهر اندیشیده شده است.

وی همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور استان قم جهت مدیریت مسیر تردد دستجات عزاداری نیز خبر داد و گفت: مسیرهای مشخص‌شده برای تردد دستجات عزاداری با همکاری پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مشخص‌شده و ترافیک مرکز شهر تحت کنترل است.

نیک با درخواست از شهروندان برای عدم استفاده از خودروی شخصی در این ایام خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی و تاکسیرانی آماده ارائه خدمات به شهروندان بوده و برای عدم ایجاد ترافیک درمرکز شهر و خیابان‌های منتهی به حرم و همچنین کمبود پارکینگ لطفاً شهروندان از خودروی شخصی استفاده نکنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82803

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82803/افزایش-30-درصدی-ظرفیت-پارکینگ-های-اطراف-حرم-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir