کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بین ورزشکاران آقا و خانم تنیس روی میز در کشور فاصله وجود دارد

خبرگزاری تسنیم , 10 آبان 1398 ساعت 18:48

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: روند رشد این ورزش در ورزشکاران مرد دیده می‌شود اما در خانم‌ها این حرکت مشکل‌تر بوده که نیازمند هم‌افزایی همه‌جانبه تنیس روی میز قم و کشور است.


به گزارش قم نیوز مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این جلسه عملکرد سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم موردبررسی و اقدامات مالی و فعالیت‌های ورزشی مورد قبول اعضاء قرار گرفت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در این مجمع ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمت‌کشان این ورزش در استان قم، اظهار داشت: خوشبختانه توابع قم و بخش‌های مختلف استان در حال فعالیت در این ورزش پویا و جوان هستند که این روند رو به رشد خواهد بود.

مهرداد علیقارداشی بر لزوم رشد بانوان در این رشته تأکید کرد و افزود: روند رشد این ورزش در ورزشکاران مرد دیده می‌شود اما در خانم‌ها این حرکت مشکل‌تر بوده که نیازمند هم‌افزایی همه‌جانبه تنیس روی میز قم و کشور است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که ورزشکاران تنیس روی میز بانوان در کنار آقایان فعالیت چشمگیری را داشته باشند که لازمه این رشد حمایت همه‌جانبه است، در کنار باشگاه‌ها دیگر ارگان‌ها مثل آموزش و پرورش نیز باید مورد توجه و تقدیر قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور رده جوانان و نوجوانان تنیس روی میز قم را بسیار حرفه‌ای برشمرد و گفت: در مسابقات کشوری که بالاترین سطح مسابقات در ایران بود آقای سجادیان از قم موفق به شکست حریف تهرانی شد و قهرمانی ایران را در رده پایه به دست آورد.

علیقارداشی خاطرنشان کرد: امیر احمدیان از ورزشکاران جوان تنیس روی میز کشور احتمالاً برای نخستین بار رنکینگ یک جهان را به دست می‌آورد که نیز جای خوشحالی و سرور دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83228

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83228/بین-ورزشکاران-آقا-خانم-تنیس-روی-میز-کشور-فاصله-وجود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir