کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنایت میانمار به دلیل ترس از اسلام است

خبرگزاری مهر , 14 مرداد 1391 ساعت 11:00

قم نیوز: امام جمعه قنوات جنایات و کشتار مسلمانان در میانمار را به دلیل ترس دشمنان از مسلمانان و گسترش اسلام عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدعلی منتظری موحد در خطبه‌های نماز جمعه شهر قنوات بعد از سفارش به تقوی و پرهیزگاری و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سالروز فرمان مشروطیت و با گرامیداشت یاد و خاطره شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: شیخ فضل الله نوری یکی از رهبران مشروطه بود و یکی از مبارزان خستگی ناپذیر با استبداد و استکبار برای استقرار حکومت مشروطه به حساب می‌آمد اما همین شخصیت که برای استقرار مشروطه فداکاری می‌کرد وقتی دید نهضت روبه انحراف می‌رود و ندای اسلام خواهی را در گلو خفه می‌کنند علیه این مشروطه به پا خواست و فریاد مشروطه مشروعه سر داد.

وی افزود: این عالم دینی در مقابل توطئه دشمنان سکوت اختیار نکرد و مرگ را انتخاب کرد تا ننگ را انتخاب نکند چون مردان خدا بین مرگ و ننگ مرگ را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه قنوات در ادامه با اشاره به پانزدهم مردادماه سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکا اظهار داشت: در این فاجعه که بیش از ۱۶۰ هزار کشته و مجروح داشت، بار دیگر چهره ددمنشانه تمدن غرب بویژه آمریکا را به صورت واقعی به جهانیان نشان داده شد.

وی ادامه داد: چهره دروغین و ضد انسانی این ظالمان از جنایت در هیروشیما و ناکازاکی دیروز گرفته و میانمار امروز بر هیچکس پوشیده نیست که یک جا برای بدست آوردن منافع خود و یک جا برای ترس از اسلام و مسلمین نقشه‌های شوم و ضد انسانی می‌کشند.

منتظری ادامه داد: چیزی که امروز در کشورهای مسلمان از جمله بحرین و سوریه شاهدیم و آن جا هم که قادر به حمله نظامی نیستند دشمنان متوسل به تحریم و تهدید می‌شوند و فکر می‌کنند می‌توانند با تحریم و تهدید ملت عظیم و غیور و شجاع ایران را به زانو در بیاورند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند امروز اگرچه با تحریم، فشار اقتصادی که بر ملت ایران وارد می‌کنند اما این ملت شهید پرور سختی‌ها و مشقت‌های بیش از این را پشت سر گذاشته‌اند و امروز هم با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهند داد و لحظه‌ای در تحقق آرمان‌های انقلاب عزیز اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

امام جمعه قنوات در پایان اظهار داشت: به مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز هم عرض می‌کنم آنچه که باعث پیشرفت کشور می‌شود و آنچه که باعث عقب نشینی دشمنان می‌شود اتحاد و حرکت در زیر خیمیه پر خیر و برکت رهبری است که همه باید در تمام شرایط به عمل کردن تبعیت خود را از ولی امر مسلمین به اثبات برسانند و چشم دشمنان را کور کنند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8368

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8368/جنایت-میانمار-دلیل-ترس-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir