کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم

خبرگزاری فارس , 30 بهمن 1398 ساعت 13:00

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: وزش باد در استان طی روزهای آتی با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز گذشته آب و هوای استان صاف در اواخر وقت با افزایش ابر همراه بود.

وی با بیان اینکه سه شنبه حداقل و حداکثر دمای قم دو درجه و 17 درجه ثبت شد، ادامه داد: جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم در آن به ترتیب، سه درجه و 16 درجه است، امروز آب و هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری و در اواخر وقت بارش باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنجشنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در این روز در برخی ساعات شاهد بارش باران و در اواخر شاهد کاهش ابر و افزایش سرعت باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 6 درجه و 12 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب دو درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کهک با منفی دو درجه و منطقه کوه سفید با 14 درجه بود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86069/وزش-باد-سرعت-55-کیلومتر-ساعت-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir