کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود

9 اسفند 1398 ساعت 15:13

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم از آغاز عملیات گندزدایی معابر و سطوح شهر مقدس قم با مشارکت سپاه و شهرداری خبرداد و گفت: تا پایان سال هفته‌ای دو روز ضدعفونی معابر در استان قم انجام شده و با این اقدام بخشی از بار میکروبی شهر کاسته می‌شود.


به گزارش قم نيوز محمد عزیزی‌فر اظهار کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر مقدس قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم و جمکران در اولویت قرار گرفته و کار از عصر دیروز آغاز شده و شهرداری نیز مراکز عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ها را گندزدایی خواهد کرد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: تا پایان سال هفته‌ای دو روز گندزدایی در استان قم انجام می‌شود تا نقاط مختلف شهر قم پاکسازی و ضدعفونی شود و در این صورت بخشی از بار میکروبی شهر کاسته شده و اپیدمی کرونا میزانی کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 150 هزار بسته بهداشتی میان خانواده‌های قمی توزیع شده است، گفت: قرار است در مرحله بعدی 50 هزار بسته بهداشتی دیگر میان خانواده‌ها توزیع شود.

عزیزی‌فر مهم‌ترین روش‌های جلوگیری از شیوع کرونا را شست‌وشوی دست‌ها، دست ندادن و حضور نیافتن در اماکن عمومی دانست و عنوان کرد: با رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 86334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86334/معابر-شهر-قم-دوبار-هفته-ضدعفونی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir