کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دروس پایه اول و دوم متوسطه در قم به صورت مجازی ارائه می‌شود

خبرگزاری مهر , 15 اسفند 1398 ساعت 19:39

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به فعالیت کلیه مدارس از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات، افزود: گروه آموزشی متوسطه سامانه‌ای با عنوان کلینیک مجازی فعال کرده است.


به گزارش قم نیوز علیرضا یاری با اشاره به فعالیت کلیه مدارس از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات افزود: گروه آموزشی متوسطه سامانه‌ای با عنوان کلینیک مجازی اعلام کرده است که آدرس آن http://clinic.qomgt.ir/ می‌باشد و دانش آموزان به صورت شبانه روزی می‌توانند ارتباط برقرار کرده و سوالات آموزشی خود را بپرسند و آنلاین جواب را دریافت کنند.

وی گفت: مدیران همه مدارس متوسطه اول و دوم از طریق کانال‌های مجازی با دانش آموزان در ارتباط هستند و مطالب درسی را به صورت صوتی یا تصویری به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری آزمون آنلاین توسط برخی از مدارس، افزود: همچنین در سامانه کلینیک مجازی نیز آزمون آنلاین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش در مدارس تعطیل شدنی نیست، تصریح کرد: شبکه آموزش و شبکه چهار به منظور آموزش کتب درسی دوره متوسطه اول و دوم به ارائه دروس می‌پردازد.

یاری بیان کرد: دانش آموزان حتماً با سامانه مجازی در ارتباط باشند و تمامی دروس را از شبکه چهار و شبکه آموزش دریافت کنند که این آموزش‌ها قابلیت دانلود کردن نیز دارد.

وی گفت: دانش آموزان باید خودخوانی داشته باشند یعنی بدون حضور دبیر به مطالعه دروس بپردازند که این امر موجب آمادگی ذهنی دانش آموز می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم تأکید کرد: والدین حتماً مراقب وضعیت درسی دانش آموزان خود در ایام تعطیلات باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86582

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86582/دروس-پایه-اول-دوم-متوسطه-قم-صورت-مجازی-ارائه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir