کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسلمانان با حفظ مکتب شهید سلیمانی نابودی اسرائیل را رقم می‌زنند

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1399 ساعت 12:23

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: روز قدس، روز هشدار به قدرت‌های مستکبر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مسلمانان باید با حفظ مکتب شهید سلیمانی و نابودی رژیم صهیونیستی زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازند.


به گزارش قم نیوز محمدرضا موحد اظهار کرد: پیام امام خمینی در سال ۵۸ و ابتدای انقلاب که فرمودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست و روز اسلام است اهمیت این روز را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: روز قدس نشانگر این است که مسلمانان همچون دانه‌های زنجیر به هم پیوسته‌اند و نباید اجازه دهند که دشمنان باسوء استفاده از تفاوت‌های مذهبی و نژادی تفرقه اندازی کرده و با کمک توطئه، اهداف شوم خود را پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب افزود: روز قدس روزی است که باید قوای خود را مجهز کنیم تا با تمام نیرو در برابر اجانب و استعمارگران ایستادگی کرده و از تمام مظلومین جهان در برابر استکبار دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: این روز، روز هشدار به قدرت‌های مستکبر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مسلمانان باید با حفظ مکتب شهید سلیمانی و ان‌شاءالله نابودی رژیم صهیونیستی زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازند.

موحد با اشاره به اینکه امسال با وضعیت کرونا برنامه راهپیمایی هر ساله را نداریم گفت: سردادن گلبانگ ندای الله و اکبر بر پشت بام‌ها ، اجرای گروه‌های سرود سیار در سطح شهر و نمایش اهمیت روز قدس در فضای مجازی و از طریق شبکه‌های صداوسیما و در راس آن سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال با تکیه بر فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما بتوانیم اهمیت روز قدس را بهتر و رساتر به گوش جهانیان برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: خون شهید سلیمانی و شهدایی که تمام عمر و وقتشان را صرف اسلام کرده‌اند تحکیم کننده دین اسلام است و راه شهدا و مکتب سلیمانی را با قدرت ادامه خواهیم داد تا به هدف اصلی انقلاب که نابودی استعمارگران و آماده سازی زمینه ظهور است برسیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 88789

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88789/مسلمانان-حفظ-مکتب-شهید-سلیمانی-نابودی-اسرائیل-رقم-می-زنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir