کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاریجانی تاکید کرد:

ایجاد تسهیلات ویژه ورزش برای جانبازان و معلولان

خبرگزاری فارس , 29 شهريور 1391 ساعت 10:05

قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در سوپر لیگ باشگا‌ه‌های کشور بر ایجاد تسهیلات ویژه ورزش این قشر جامعه نیز تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز با اشاره به وجود طرح‌های متعدد ورزشی در دست احداث در استان قم اظهار داشت: در تلاش برای توسعه عمرانی ورزش قم امسال چندین طرح ورزشی احداث شده و به مجموعه اماکن و فضاهای ورزشی قم اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر تعداد اماکن ورزشی قم افزایش چشمگیری داشته و در سال جاری نیز چندین طرح نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: قم در ورزش، قهرمانان ارزشمند و نوجوانان و جوانان مستعدی دارد که با وجود تک شهر بودن قم و برخورداری از امکانات محدود در سال‌های اخیر توانسته‌اند نام قم را در بین استان‌های دیگر و همچنین در میادین برون مرزی پرآوازه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: برای این منظور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که این اداره کل برای تأمین نیازهای ورزش قم دارد، ساخت و تجهیز فضاها و اماکن تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی است که به سرعت در پیشرفت اهداف ما در ورزش قهرمانی کمک شایانی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت و مجلس از پیشرفت‌های ورزش تصریح کرد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در محوطه مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و بازدید از زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی و استخر این مجموعه از نزدیک در جریان توسعه و تجهیز این فضاهای ورزشی قرار گرفت.

جهان‌بینی عنوان کرد: رییس مجلس شورای اسلامی که همواره توجه ویژه‌ای به ورزش دارد در این بازدید‌ها از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه عمرانی ورزش قم به نیکی یاد کرده و بر تسریع در تکمیل به موقع این طرح تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اذعان داشت: رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس پیش از حضور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، در سالن ورزشی شهید رضاییان این مجموعه با اعضای تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در سوپر لیگ باشگا‌ه‌های کشور نیز دیدار و بر ایجاد تسهیلات ویژه ورزش این قشر جامعه نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 9034

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9034/ایجاد-تسهیلات-ویژه-ورزش-جانبازان-معلولان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir