کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالن سرپوشیده شهربازی غدیر به‌زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس , 6 مرداد 1399 ساعت 23:30

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم از اتمام عملیات عمرانی و نصب دستگاه‌های بازی شهربازی غدیر خبر داد و گفت: این شهربازی با 21 دستگاه کار خود را شروع می‌کند و فاز سرپوشیده نیز به‌زودی عملیاتی می‌شود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت اقدامات انجام‌شده در حوزه جذب سرمایه‌گذاری در قم را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف همچون احداث ایستگاه‌های سوخت‌رسان کوچک در ۶ واحد بوده که با استقبال و رضایت مردم مواجه شده است.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی شهربازی بوستان غدیر در حال انجام بوده که مراحل نهایی را می‌پیماید و تا چند هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: این شهربازی با ۲۱ دستگاه کار خود را شروع می‌کند و فاز سرپوشیده نیز به‌زودی عملیاتی می‌شود.

معرفت ادامه داد: در فاز بعدی نیز ترن هوایی و بازی‌های داخل سالن با توجه به آب‌وهوای قم راه‌اندازی می‌شود که بهره‌بردار بخش خصوصی بوده و در حال حاضر شناسایی نیروها در حال انجام است و از نظر فنی کمتر از یک ماه آینده بهره‌برداری می‌رسد، البته با وضعیت کرونا، تکلیف افتتاح آن مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه چند قرارداد احداث هتل و پارکینگ جنب بازار کهنه و چندین پروژه در بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقدشده و در حال اجراست، تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمرکز در محور بلوار پیامبر اعظم(ص) است و در این محدوده چند پروژه به مرحله قرارداد رسیده که در دهه کرامت دو قرارداد بزرگ با حضور شهردار به امضا رسید.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم عنوان کرد: احداث مجتمع تجاری و اقامتی ویژه بنیاد تعاون ارتش به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان و پروژه دیگر طرف قرارداد با بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیرامون احداث هتل ۴ ستاره و مجتمع تجاری با زیربنای ۵۰ هزار مترمربع و سه‌طبقه پاساژ و۷ طبقه هتل با سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیارد تومان است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

معرفت بیان کرد: احداث مجتمع تجاری از طریق فراخوان اعلام شد و برنده فراخوان به‌زودی با انعقاد قرارداد وارد اجرای پروژه می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90453

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90453/سالن-سرپوشیده-شهربازی-غدیر-به-زودی-افتتاح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir