قم نيوز : استاندار قم گفت: امسال هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی برای دهه فجر و ۲۲ بهمن نخواهیم داشت بلکه تنها حرکت نمادین موتوری و خودرویی انجام گرفته و سخنرانی این مراسم از صداوسیما پخش می شود.
راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری در قم برگزار می شود
راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست چهارشنبه صبح در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا استان قم با اشاره به وضعیت مطلوب قم گفت: انتظار داریم با رعایت شیوه نامه‌ها و پرهیز از عادی انگاری در جامعه، روند کاهش تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها مستمر شود.

استاندار قم ضمن تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها به ویروس انگلیسی و سرایت بیماری کرونا به سنین پایین‌تر اشاره کرد و گفت: امسال هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی برای دهه فجر و ۲۲ بهمن نخواهیم داشت بلکه تنها حرکت نمادین موتوری و خودرویی انجام گرفته و سخنرانی این مراسم از صداوسیما صورت خواهد گرفت. همچنین افتتاحیه‌ها و همایش‌های مربوط به دهه فجر با کمترین حضور برگزار خواهد شد.

وی با ابزار نارضایتی از کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بعضی از صنوف بر افزایش نظارت‌ها تاکید کرد و افزود: بمنظور رسیدن به شرایط ثابت ممنوعیت تردد شبانه برای جلوگیری از شب نشینی ها همچنان ادامه دارد.

سرمست با اشاره به راه اندازی چند واحد تولیدی و افزایش تولید ماسک و مواد ضدعفونی گفت: در جلسه ستاد، تاکید شد که امکان صادرات مازاد این تولیدات، فراهم گردد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgww9y.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما