کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از حمایت‌های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی

خبرگزاری فارس , 11 بهمن 1399 ساعت 21:16

اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در راستای حمایت از کودکان استثنایی مورد قدردانی قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز اداره کل ورزش و جوانان که در دو مقوله قهرمانی و همگانی در عرصه ورزش فعالیت می‌کند، به پاس فعالیت‌های مثمرثمر در حوزه ورزش همگانی ویژه کودکان استثنایی توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم تجلیل و قدردانی شد.

اداره کل ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش استثنائی استان قم به مناسبت روز جهانی معلولین و با هدف حفظ سلامت جسمانی و ایجاد نشاط برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به صورت مجازی و در گروه‌های مختلف به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان پویش «سلامتی در خانه» اقدام کرد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

پس از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان قم بر آن شد تا به پاس این اقدام از اداره کل ورزش و جوانان قدردانی نماید، به همین منظور مهدی آقاکوچکی رئیس این اداره به ملاقات رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان رفت و از نزدیک با وی دیدار کرد.

در این جلسه که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، منعم و کوچکی پیرامون راهکارهای مختلف همکاری دو دستگاه‌ با یکدیگر گفت‌وگو کردند و در پایان از معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان به پاس اجرای رویداد فرهنگی ورزشی ویژه کودکان استثنایی در گرامیداشت روز جهانی معلولین قدردانی شد.

در این بخش به پاس زحمات و تلاش‌های سیده‌لیلا عنبری معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ویدا فرحان کارشناس این معاونت، لوح‌های تقدیر به امضاء حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به آنها اعطاء شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94452

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94452/تجلیل-حمایت-های-اداره-کل-ورزش-قم-کودکان-استثنایی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir