قم نيوز : دبیر شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ۱۲ هزار و ۷۵۰ هزار دانشجو در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند که ۵ درصد دانشجویان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.
۱۲ هزار و ۷۵۰دانشجو در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند
۱۲ هزار و ۷۵۰دانشجو در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند
به گزارش قم نیوز محمدحسن نادری ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت جشنواره قرآن و عترت برگزاری این جشنواره در دانشگاه علمی و کاربردی موردتوجه است و در این زمینه تعداد شرکت‌کنندگان و تنوع رشته‌ها یکی از بااهمیت‌ترین فعالیت این دانشگاه است.

وی افزود: 12 هزار و 750 هزار دانشجو در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند که 5 درصد دانشجویان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند، 573 مرکز آموزشی در این جشنواره دخیل بودند و دانشجویان از این مراکز در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی  بیان کرد: در بخش مدرسان و کارکنان 2 هزار و 31 نفر در این جشنواره از 404 مرکز آموزشی شرکت کردند که 60 درصد مراکز دانشگاه علمی و کاربردی در این جشنواره قرآنی نماینده داشته است.

نادری عنوان کرد: این جشنواره قرآنی در 6 بخش آوایی، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و در 40 رشته متفاوت مسابقات برگزار شد، دو رشته کارآفرینی و ایده‌های قرآنی از 3 سال قبل به جشنواره اضافه شد که امسال 23 اثر نیز به کسب‌وکار فعالیت قرآن و عترت می‌پردازد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهمن سال 98 فعالیت خود را آغاز کرد و تا زمانی که جشنواره ملی خاتمه پیدا کند تداوم دارد، یکی از ویژگی‌های این جشنواره که با سال‌های گذشته متفاوت است با توجه به بیماری کرونا یکی از نکات این جشنواره این است که آمادگی کامل برای برگزاری این جشنواره را داشتیم.

دبیر شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی  ادامه داد: در سال‌های اخیر با توجه به این‌که 6 سال است دبیرخانه به‌صورت دائم به قم واگذارشده است بخش‌های جشنواره به‌صورت غیرحضوری انجام شد، در سال 98 در جشنواره پانزدهم همه فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی و به‌صورت غیرحضوری و ارسال آثار برگزار شد

نادری گفت: سامانه جامعی در این سال‌ها طراحی و اجرا شد که ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های کتبی و همچنین اعلام اخبار و نتایج در بستر این سامانه انجام و همه فعالیت‌ها به‌غیراز اختتامیه به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای آبان ماه امسال همه فعالیت‌های جشنواره را تکمیل کردیم و در برگزاری اختتامیه تأخیر نداشتیم، از همه‌کسانی که در راستای برگزاری این جشنواره اهتمام داشتند و برای برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfc0d1.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما