کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وبلاگ‌های برتر مهرماه حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند

خبرگزاری مهر , 4 آبان 1391 ساعت 12:48

قم نیوز: مدیر پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران وبلاگ‌های برتر مهرماه حوزه‌های علمیه خواهران را معرفی کرد.


به گزارش قم نیوز، محمدتقی جلیلی گفت: طی مهرماه ۱۹۵ وبلاگ از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت پرداخته‌اند و ۳هزار و ۲۷ مطلب منتشر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مطالب برگزیده وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در صفحه اصلی سامانه این وبلاگ‌ها به نمایش درمی‌آید، اضافه کرد: در مهرماه ۴۷۹ مطلب از وبلاگ‌های مختلف به عنوان مطالب برگزیده انتخاب شدند.

مدیر پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به میزان بازدید از وبلاگ‌های این حوزه‌ها اضافه کرد: میزان بازدید از این وبلاگ‌ها، در مهرماه به یک میلیون و ۴۵۰هزار و ۴۰۹ مورد رسید.

وی با اشاره به وبلاگ‌های برگزیده مهرماه مدارس علمیه خواهران اظهار کرد: این وبلاگ‌ها شامل وبلاگ مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد، مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین‌دژ و مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه(س) تهران می‌شود.

جلیلی با بیان اینکه بسیاری از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران به وسیله طلاب اداره می‌شود، گفت: در مهرماه وبلاگ‌های حوزه و تبلیغ در فضای وب از استان اصفهان، مهدویت‌شناسی از استان یزد و تفاحه الفردوس از استان اصفهان عناوین وبلاگ‌های برگزیده طلاب را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در میان وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز وبلاگ استان‌های زنجان، کردستان و ایلام، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

مدیر پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران شاخص‌های داوری وبلاگ‌ها را شامل میزان بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب‌شده، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ، مجموع آرا، برگزاری طرح‌ها، همایش‌ها و مسابقات و میزان مشارکت در طرح‌ها و مسابقات برگزارشده و تعامل با سایر وبلاگ‌ها ذکر کرد و گفت: در ماه‌های مختلف، ضریب و میزان تاثیر هر یک از این شاخص‌ها تغییر می‌کند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به آدرس اینترنتی www.womenhc.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 9554

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9554/وبلاگ-های-برتر-مهرماه-حوزه-های-علمیه-خواهران-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir