قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم در دیدار با اعضای قرارگاه ثارالله گفت: امر به معروف و نهی از منکر و ترویج این فریضه دینی امید را در دل‌ها روشن می‌کند و موجب خوشنودی ولی عصر(عج) می‌شود.
اعضای قرارگاه ثارالله استان قم با آیت‌الله سعیدی دیدار کردند
اعضای قرارگاه ثارالله استان قم با آیت‌الله سعیدی دیدار کردند
به گزارش قم نیوز اعضای قرارگاه ثارالله استان قم پیش از ظهر امروز به‌منظور بررسی وضعیت فرهنگی و حوزه عفاف و حجاب استان، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های یک سال و نیم گذشته این قرارگاه پرداختند.

آیت الله سعیدی نیز طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شیعیان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در تمام حالات و اعمال برای ما راه گشا است و این امر باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود و این یاد باید با توجه همراه باشد.

وی با تشکر از فعالیت‌های انجام در قرارگاه ثارالله عنوان کرد: کارهایی که شما انجام می‌دهید جزء مفاخر است که حتما موجب خوشنودی حضرت بقیة الله روحی ارواح العالمین خواهد شد.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: استمرار بر امر به معروف و نهی از منکر، احساس خستگی نکردن و کم هزینه بودن این حرکت موجب دوام و اثر بخشی بیشتر آن خواهد شد اما در نقطه مقابل احساس ناامیدی، قوت دشمن و از دست رفتن شعائر دینی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله گفت: کارهایی که در این قرارگاه انجام می‌شود وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد حس امید را در دل‌ها روشن می‌کند؛ تلاشگران این قرارگاه باید نگاهشان و هدفشان ظهور حضرت ولی عصر روحی ارواح العالمین و رضایت ایشان باشد و با یک برنامه‌ریزی کلان به کار خود ادامه دهند.

در ادامه تعدادی از اعضای دیگر قرارگاه ثارالله استان قم به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و مشکلات موجود با موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8gb9.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما