قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت سردارحجازی در پیامی گفت: برگ‌های درخشان حیات پر برکت و سرشار از ایثار و فداکاری آن فرمانده پارسا و مجاهد نستوه، در خاطره ملت ایران به یادگار خواهد ماند.
مجاهدت های سردار حجازی درخاطره ملت رشید ایران به یادگار خواهدماند
مجاهدت های سردار حجازی درخاطره ملت رشید ایران به یادگار خواهدماند
به گزارش قم نیوز آیت الله اعرافی با صدور پیامی، عروج شهادت گونه سردار حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت، که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

عروج شهادت گونه مجاهد خستگی ناپذیر، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی (طاب ثراه) پس از چهاردهه خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید.

فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، جانشینی فرماندهی کل سپاه پاسداران و جانشینی فرماندهی نیروی قدس سپاه از برگ‌های درخشان حیات پربرکت و سرشار از ایثار و فداکاری آن فرمانده پارسا و مجاهد نستوه است که در خاطره ملت رشید ایران به یادگار خواهد ماند.

حوزه‌های علمیه، فقدان جبران ناپذیر آن پاسدار ایثارگر را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده مکرم ایشان، هم سنگران ایشان در سپاه پاسداران و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رضوان الهی و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی خواستار است.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

پنجم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری
۲۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ هجری شمسی
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs8b9.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما