دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 97626

دختران ناجی قم تجلیل شدند

قم نيوز : مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم از برگزاری آیین تجلیل از ناجیان غریق قم به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد.
دختران ناجی قم تجلیل شدند
دختران ناجی قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز علی جواهری امروز در این خصوص اظهار کرد: هیات نجات غریق و غواصی استان قم در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار ناجی غریق در هر دو بخش آقایان و بانوان دارد که از این تعداد بیش از ۷۰۰ ناجی ویژه بانوان فعالیت می‌کنند و سایر منجیان غریق در بخش آقایان فعال هستند.

مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از بانوان ناجی غریق در قم اشاره و عنوان کرد: به مناسبت آغاز دهه کرامت مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و روز دختر از دختران ناجی غریق در قم تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به آمادگی ناجیان غریق قم به منظور پوشش فعالیت استخرها در تابستان پیش‌رو، اضافه کرد: از روز اول خرداد ماه مجوز فعالیت استخرها در قم صادر شده و اگر شیوع ویروس کرونا فروکش کند، ناجیان غریق قم در هر بخش آقایان و بانوان آماده فعالیت در زمینه حفظ امنیت و سلامت علاقمندان به شنا در تمام استخرها هستند.

مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم افزود: ۳۲ استخر و مجموعه آبی در شهر قم مجوز فعالیت دارند که از این تعداد استخرهای نرگس در بوستان تفریحی ورزشی نرگس و استخر جامعه‌الزهرا به شنا بانوان اختصاص دارد، مابقی استخرها مشترکا به آقایان و بانوان علاقمند شنا خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmmeh.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما