دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 97629

ایجاد درگیری‌ در جبهه انقلاب یکی از ترفندهای طرف مقابل است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد درگیری در جبهه انقلاب را یکی از ترفندهای طرف مقابل دانست و گفت: اکنون طرف مقابل به دنبال این است که پنج نفر جبهه انقلاب در میدان بمانند و طی ۴۸ ساعت آخر خاکستری‌ها را پشت سر یکی از کاندیدها که احتمالا همتی است قرار دهند و در کنار این برنامه، عملیات تخریب گسترده چهره اصلی جبهه انقلاب را رقم بزنند.
ایجاد درگیری‌ در جبهه انقلاب یکی از ترفندهای طرف مقابل است
ایجاد درگیری‌ در جبهه انقلاب یکی از ترفندهای طرف مقابل است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسینی شاهرودی عصر امروز در گردهمایی نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه که در راستای حمایت از جبهه انقلاب در انتخابات، در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان ایران در حوزه‌های مختلف زمین‌گیر شده‌اند، اظهار کرد: دشمن در حوزه نظامی برتری ایران را پذیرفته و به ناتوانی خود اعتراف کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در حوزه بین‌المللی هم نتوانستند مقابل ایران دوام بیاورند و وضعیت امروز سوریه، لبنان و عراق به‌خوبی گویای این موضوع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمن با فشار اقتصادی و تحریم به دنبال فلج اقتصادی ایران بوده است، عنوان کرد: با دریافت اطلاعات از نفوذی‌ها، راهکارهای دور زدن تحریم‌ها را از بین بردند و تحریم‌های جدید اعمال کردند تا نظام را زمین گیر کنند اما باز هم نتوانستند به نتیجه برسند.

وی با تاکید بر اینکه کشور ضربات مختلفی از نفوذی‌ها خورده است، مطرح کرد: برخی نفوذ بودند و به گناهان خود هم اعتراف کردند اما همچنان برخی‌از آنها به‌عنوان نخبه یاد می‌کنند.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: گاهی می‌توان با کار و تلاش مشکل کشور را رفع کرد اما کار نکردن نه تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه موجب افزایش مشکلات کشور هم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامیدی مردم از انقلاب است، تصریح کرد: این برنامه دشمن به شکل‌های مختلف دنبال می‌شود و اگر در دوره ریاست جمهوری بعدی نیز افراد مورد نظر آن‌ها در رأس کار قرار گیرند نقشه دشمن بیشتر محقق می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اکنون طرف مقابل به دنبال این است که پنج نفر جبهه انقلاب در میدان بمانند و طی ۴۸ ساعت آخر خاکستری‌ها را پشت سر یکی از کاندیدها که احتمالا همتی است قرار دهند و در کنار این برنامه، عملیات تخریب گسترده چهره اصلی جبهه انقلاب را رقم بزنند، به همین علت ما باید در روزهای باقیمانده تلاش خود را به حداکثر برسانیم و آگاه باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای جبهه انقلاب باید مراقب باشند که این انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و اگر نیروی انقلاب در میدان قرار گیرد باید سرمایه اجتماعی نظام برگردد و بخشی از مشکلات مردم تا پایان سال رفع شود.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه زاکانی همیشه در جبهه انقلاب پیشگام بوده است، تصریح کرد: در حوزه انتخابات نیز وجود این شخصیت لازم است چراکه او در زمان نیاز به‌خوبی عمل می‌کند.

وی بر لزوم حضور فعال مبلغان در فضای مجاری تاکید کرد و ادامه داد: در روز انتخابات نیز باید تلاش و کوشش خود را داشته باشیم تا حرکت‌های ناپسند از طرف مقابل رخ ندهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoeqo.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما