کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۵۰ دستگاه اتوبوس نو تا پایان آذر به ناوگان اتوبوسرانی قم می پیوندد

قم نیوز , 17 تير 1400 ساعت 12:36

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس نو طی ۵ ماه آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهری و بر اساس فروش اوراق مشارکت خبر داد.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به تداوم نوسازی اتوبوس های قدیمی برای بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بیان داشت: ۲۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده از هفته آینده وارد مدار اتوبوسرانی شهری می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم در دست نوسازی است که این اتوبوس ها از دو هفته آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهری افزوده می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه ابراز امیدواری کرد با افزودن اتوبوس های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد روان تر شدن ارائه خدمات به مردم بویژه کاهش تراکم مسافر در برخی خطوط شهری برای مبارزه عملی به شیوع بیماری کرونا باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم همچنین به فروش ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با موافقت بانک مرکزی توجه داد و خاطر نشان کرد: از این محل، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس نو در ۵ ماه آینده و از طریق مذاکره با ایران خودرو دیزل در دستور کار است.

ذاکریان در ادامه به انجام بازدیدهای مشترک در حوزه تاکسیرانی شهری و با موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره و اظهار کرد: در بازدیدهای اخیر، چند مورد توقیف تاکسی و همچنین برخی اخطارها و برخوردهای دیگر بر اساس تخلفات مشاهده شده به عمل آمده است.

وی در عین حال از تلاش دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری قم برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بویژه با افزایش فعالیت اکیپ های گشت و بازرسی سخن گفت و یادآور شد: شهرداری قم در حوزه تبلیغات شهری نیز آماده ارائه اطلاعات لازم و جدید به شهروندان درباره ویروس جهش یافته اخیر موسوم به ویروس دلتا بر اساس محتوای تأیید شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان است.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 98274

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/98274/۵۰-دستگاه-اتوبوس-نو-پایان-آذر-ناوگان-اتوبوسرانی-قم-می-پیوندد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir