قم نگار: مسافران پرواز روز چهارشنبه نجف به تهران به دلیل صدور بلیط برای ساعتهای مختلف در حالی در فرودگاه نجف سرگردان شدند که مسئولان شرکت هواپیمایی اعلام کردند مسافران باید با فرودگاه تماس میگرفتند.
از سرگردانی مسافران در فرودگاه نجف
صدور بلیط برای ساعتهای مختلف/ وقتی سقف هواپیما چکه میکند
خبرگزاری مهر , 14 آذر 1394 ساعت 12:26
قم نگار: مسافران پرواز روز چهارشنبه نجف به تهران به دلیل صدور بلیط برای ساعتهای مختلف در حالی در فرودگاه نجف سرگردان شدند که مسئولان شرکت هواپیمایی اعلام کردند مسافران باید با فرودگاه تماس میگرفتند.
به گزارش قم نگار، پرواز ۴۱۵۲ هواپیمایی زاگرس در حالی که قرار بود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۱ آذرماه، فرودگاه نجف را به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) ترک کند، پرواز خود را به سه ساعت زودتر انجام داد که سازمان هواپیمایی در این زمینه اعلام کرده که پرواز زودتر این هواپیما به دلیل موضوعات عملیاتی بوده است.
سازمان هواپیمایی کشور همچنین اعلام کرده که به ۱۵۰ نفر از مسافران، این تغییر زمان پرواز اعلام شده است و تنها به ۶ نفر به دلیل شلوغی خطها، اطلاعرسانی ناممکن بوده است که برای آنان هتل و امکانات در نظرگرفته شد و با پرواز روز بعد به تهران بازگشتهاند.
خبرنگار مهر که یکی از مسافران این پرواز بود با بیان اینکه ما در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل فرودگاه نجف حاضر بودیم، افزود: دو نفر از مسافران این پرواز که یک خانم و آقا بودند از ساعت ۱۴ به فرودگاه آمده بودند و میگفتند ما برای اینکه از مقدمات و چگونگی تحویل کیفهایمان مطلع شویم به یکی از کانترها مراجعه کردیم که راهنما به ما گفت پرواز شما ساعتی قبل نجف را ترک کرده است و ما از این گفته او شوکه شدیم.
۶ نفر از مسافران جامانده از پرواز از طریق مرز مهران وارد ایران شدند
مهدی بخشی ادامه داد: ما یک تیم چهار نفره از خبرنگاران بودیم و در زمان حضورمان در فرودگاه نجف ده نفر دیگر از مسافران نیز حضور داشتند که وقتی با خبر پرواز زودتر از موعد هواپیما مواجه شدیم به دفتر شرکت هواپیمایی زاگرس مراجعه کردیم و بعد از یک ساعت نماینده این شرکت هواپیمایی در دفتر حاضر شد.
بخشی افزود: نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس که فارسی را دست و پا شکسته صحبت میکرد، گفت: مقصر اصلی شما مسافران هستید چرا که در بلیطهای صادره؛ نوشته شده است باید ۴۸ ساعت قبل از پرواز به شمارههای اعلامی تماس میگرفتید و از زمان دقیق پرواز مطلع میشدید.
وی گفت: جوابی که مسافران بازمانده از پرواز از سوی نماینده این شرکت هواپیمایی دریافت کردند قانع کننده نبود و آن فرد هم میگفت در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد و وقت خودتان را تلف نکنید و به سمت مرز مهران حرکت کنید و یا اینکه تا ساعت ۱۰ شب منتظر باشید که با تنها پرواز نجف به تهران که پرواز کاسپین است، در صورتی که جای خالی وجود داشت مجدداً بلیط خریداری کنید و به تهران بازگردید.
احمد نامداری یکی دیگر از مسافران جامانده از این پرواز ابراز داشت: مسئولان گفتهاند که ما زمان تغییر پرواز را به مسافران اعلام کردیم، حال این سئوال به وجود میآید وقتی خط تلفن همراه مسافران در عراق خاموش است آنها به چه صورتی به مسافران اطلاعرسانی کردهاند.
کد مطلب: 34961