?>?> حکومت آل‌سعود در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند | قم نیوز
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 30226
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حکومت آل‌سعود در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت آل‌سعود جهت رسیدن به خواسته‌های شیطانی خود با رژیم صهیونیستی که با اسلام و قرآن مخالف است، همکاری می‌کند.
حکومت آل‌سعود در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی‌خمینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به خبر رسانه‌های سعودی مبنی بر قصد رژیم آل‌سعود بر اعدام آیت‌الله نمر از علمای برجسته شیعه عربستان اظهار داشت: آل‌سعود تصور می‌کند که یک قدرت جهانی است و از نظر مذهبی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و گرفتار خودبزرگ بینی و غرور کاذب شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: غرور سبب می‌شود که انسان به عالم دوزخ هدایت شود و آل‌سعود دچار این غرور شده و با توجه به اقدامات و ظلم‌هایی که انجام می‌دهد آینده خوبی پیش رو ندارد.

آیت‌الله مسعودی‌خمینی بیان کرد: دیر یا زود حکومت آل سعود از بین می‌رود چون حکومت ظالم هیچ‌گاه پایدار نمی‌ماند و ظلمی که دولت ظالم آل‌سعود در حق ملت یمن انجام می‌دهد نابخشودنی است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: دولت آل‌سعود جهت رسیدن به خواسته و هوس‌های شیطانی خود با رژیم صهیونیستی که با اسلام و قرآن مخالف است همکاری می‌کند که با این شرایط آینده آل‌سعود تاریک است و به‌فضل خدا این دولت ظالم از بین رفتنی است.

وی با اشاره به حملات دولت آل‌سعود علیه ملت مظلوم یمن تصریح کرد: دولت آل‌سعود حملات سنگینی را علیه زنان، کودکان و مردم بی‌گناه یمن انجام می‌دهد که علت آن خودبزرگ بینی دولت آل سعود است که در ‌‌نهایت سبب سقوط دولت حاکم آل سعود است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر اظهار داشت: در اسلام افراد زیادی شهید شدند تا حکومت ظالم از بین برود اما همه وظیفه دارند تا در برابر حکم آل سعود ایستادگی کنند و نگذارند تا این حکم ناحق اجرا شود.

آیت‌الله مسعودی‌خمینی با اشاره به لزوم دخالت مسلمانان در مسئله آیت‌الله نمر بیان کرد: مراجع و علمای اسلام وظیفه دارند در این راستا با سخنان حکیمانه و تذکر و یا حتی تهدید مانع اجرایی شدن این حکم شوند و اجازه ندهند انسان آزاده‌ای همانند نمر شهید شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcceiq1.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما