شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 30374
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

پاسداران ایران در مسیر نهضت امام حسین (ع) حرکت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز:جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران بابیان اینکه پاسداران در مسیر نهضت امام حسین(ع)حرکت می‌کنندگفت:میلاد امام حسین (ع) به عنوان روزپاسدارنامگذاری شده که نشان دهنده این است که فرهنگ بسیجی وپاسداری نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع)است.
پاسداران ایران در مسیر نهضت امام حسین (ع) حرکت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: ولادت امام حسین (ع) به عنوان دومین میوه بزرگ‌ترین پیونده عالم هستی که ثمره ازدواج حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) که سوم شعبان است سبب افتخار همه شیعیان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداران کشورمان در مسیر نهضت امام حسین (ع) حرکت می‌کنند افزود: میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده که نشان دهنده این است که فرهنگ بسیجی و پاسداری نشات گرفته از فرهنگ امام حسین (ع) است.

حاجی صادقی با تاکید بر الگوگیری رزمندان دفاع مقدس از امام حسین (ع) بیان کرد: امام حسین (ع) فرهنگی را در جهان تشیع ایجاد کرد و سبب شد تا رزمندان کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس همه چیز خود را به میدان آوردند و به دفاع از کشورمان پرداختند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: هنگامی که به امام حسین (ع) گفته شد که اگر به کربلا بروی شهید می‌شوی و فرزندان تو هم به شهادت می‌رسند که ایشان فرمودند من این موضوع را می‌دانم اما برای دفاع از دین خداوند باید به شهادت برسم.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فرمودند اگر من شهید نشوم دین خداوند از بین می‌رود تصریح کرد: امام حسین (ع) زندگی و هستی خود را فدا کردند تا دین خدا پابرجا بماند که به موفقیت رسیدند و دین اسلام را از انحرافات نجات دادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ما وظیفه داریم که خود را در جبهه امام حسین (ع) تعریف کنیم و در جبهه ایشان باقی بمانیم و ادامه دهنده راه و مکتب امام حسین (ع) باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtw9w.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما