قم نيوز : قم نیوز: دومین همایش ملی برند‌سازی مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید 5 دی‌ماه در قم برگزار خواهد شد.
همایش ملی برند‌سازی مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، دبیر اجرایی این همایش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: در همایش ملی برند‌سازی مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید به دنبال این هستیم که بتوانیم به راهکارهای علمی در عرصه برندسازی و تسهیل فروش دست یابیم.

روح‌الله بیطرفان با اشاره به برخی از چالش‌های پیش‌روی فعالیت مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری یادآور شد: نخستین همایش ملی برندسازی سال گذشته در تهران برگزار شد و امسال شاهد برگزاری دومین دوره این همایش در قم خواهیم بود.

دبیر اجرایی همایش ملی برند‌سازی خاطرنشان کرد: در شهر قم ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعالیت مجتمع‌های تجاری وجود دارد، بنابراین قم به عنوان میزبان دومین دوره همایش انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه همایش ملی برند‌سازی ۵ بهمن‌ماه در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش محمود محمدیان دکترای مدیرت بازاریابی، رضا فرشته‌خو طراح بازار مبل ایران، نیما کیمیایی مدرس دانشکده کار‌آفرین و بهروز منصوری از اساتید برجسته دانشگاه به ایراد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

بیطرفان «برند‌سازی مجتمع‌های تجاری، فرصت‌ها و تهدیدات»، «معماری برند‌سازی در مراکز تجاری و توریستی»، «راهکارهای گسترش فعالیت مراکز تجاری و تفریحی در ایران»، «آسیب شناسی مراکز تجاری در ایران» و «مدیریت فروش مجتمع‌های تجاری» را از جمله محورهایی عنوان کرد که در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه از مدیران مجتمع‌های تجاری، هتل‌ها، مراکز تفریحی، مسئولان شرکت‌های بیمه، مدیران فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ، سرمایه‌گذاران و صاحب نظرات برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده است، ادامه داد: امیدواریم که با برگزاری این همایش به تجربیات ارزنده‌ای در عرصه برند‌سازی و جذب مشتری دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است، سمینار یکروزه برند‌سازی مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید در از ساعت ۸ تا ۱۷، ۵ دی‌ماه در مجتمع شهر آفتاب واقع در بلوار غدیر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjovev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما