يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 11491
در دومین جشنواره حاکمیت بالینی صورت گرفت

بیمارستان شهید بهشتی قم در جمع مراکز درمانی برتر

قم نيوز : قم نیوز: مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در جمع 60 مرکز برتر کشور در دومین جشنواره حاکمیت بالینی قرار گرفت.
بیمارستان شهید بهشتی قم در جمع مراکز درمانی برتر
به گزارش قم نیوز، در دومین جشنواره حاکمیت بالینی که با حضور سرپرست وزارت بهداشت و سایر مسئولان این وزارتخانه در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار شد، از اقدامات و فعالیت‌های بیمارستان‌های برتر کشور در اجرای فرآیندها، شاخص‌های و استقرار حاکمیت بالینی قدردانی شد.

بیمارستان شهید بهشتی قم در دومین دوره این جشنواره در بین ۶۰ بیمارستان برگزیده از ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور قرار گرفت و معاون خدمات و پشتیبانی این مرکز تندیس این دوره از جشنواره را از سرپرست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

معاون خدمات و پشتیبانی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم با بیان اینکه ارزشیابی مراکز درمانی در چارچوب نظام حاکمیت بالینی و بر مبانی هفت محور تعامل با بیمار، مدیریت خطر، اثربخشی بالینی، ممیزی بالینی، استفاده از اطلاعات، مدیریت و رهبری سازمان و مدیریت و آموزش کارکنان دی ماه سال جاری انجام گرفت، افزود: در این ارزیابی بر تعهد مدیران، توسعه مشارکت کارکنان، ایجاد حس مالکیت در کیفیت، برقراری ارتباط بین بخشی و مردم، و آگاهی و هوشیاری سازمانی تاکید شده است.

در نخستین جشنواره حاکمیت بالینی که سال گذشته برگزار شد بیمارستان کامکار عرب‌نیا به عنوان مرکز برتر شناخته شد و از فعالیت‌های بیمارستان شهید بهشتی نیز در راستای اجرای حاکمیت بالینی تقدیر شد.
انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfyjdy.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما