جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 12116
آقایی:

تکواندوکاران قمی نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم از نخستین حضور تکواندوکاران قمی در لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.
تکواندوکاران قمی نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی با بیان اینکه تکواندو قم به زودی در تمام سطوح در لیگ ها و مسابقات قهرمانی کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: این ادعا را به خاطر این مطرح می کنم که در کار سازندگی اقدامات خوبی انجام داده ایم و مربیان ما چهره های درخشانی را برای بخش قهرمانی این رشته تربیت می کنند.

وی با اشاره به صعود تکواندوکاران جوان و آینده‌دار قم به رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: این موفقیت نشان‌دهنده توان قم در این رشته ورزشی است و قطعا سال آینده در لیگ برتر بیش از پیش قدرت تکواندو قم نمایان خواهد شد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: تکواندوکاران نوجوان قم با کسب نتایج بسیار خیره‌کننده فراتر از انتظار ظاهر شده و با شایستگی جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان المپیک کشور را به دست آوردند.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تمام مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان لیگ دسته اول آینده‌سازان المپیک کشور امسال نیز بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تکواندو به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت انجام شد تا دو تیم صعودکننده به لیگ برتر مشخص شوند.

آقایی یاد آور شد: با وجود مواجهه با محدودیت‌های مالی شاهد همت زیادی از سوی تک تک اعضای هیئت به خصوص کادر فنی و تکواندوکاران تیم آینده‌سازان هیئت قم بودیم تا این تیم در پیکارهای لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان کشور حضور یابد.

وی افزود: در واقع تلاش زیادی انجام شد تا این تیم و حتی سایر نمایندگان قم به مراتب قوی‌تر از فصل قبل در لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند و شاهد موفقیت آنها در صعود به دسته بالاتر باشیم که خوشبختانه در لیگ آینده‌سازان المپیک این مهم صورت گرفت.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: تکواندوکاران شایسته تیم آینده‌سازان قم در تمام دیدارهای این فصل خود حضور موفقی در مسابقات تکواندو دسته اول نوجوانان کشور داشتند و خوشبختانه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و اعضای تیم آینده‌سازان هیئت قم تیم نوجوانان قم موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شدند.

وی بیان کرد: رقابت های تکواندو قهرمانی دسته اول نوجوانان کشور امسال با شرکت هفت تیم به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد و طی آن تیم‌های حاضر در این منطقه برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر به شکل رفت و برگشت با یکدیگر پیکار کردند و سرانجام باشگاه ذوب آهن اصفهان به عنوان صدرنشین و تیم هیئت تکواندو استان قم به عنوان تیم دوم به لیگ برتر آمدند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcai6n6.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما