جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 12117
در خانه ورزش‌های رزمی قم؛

پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم از برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ با حضور قهرمانان مطرح این رشته در قم خبر داد.
پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی ابراز داشت: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان قم در استایل تای بوکسینگ در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه ورزش های رزمی قم برگزار خواهد شد.

وی با با بیان اینکه راه اندازی نخستین مدرسه کیک بوکسینگ در قم موجب رشد و تحول در این رشته ورزشی شده است، افزود: هیئت ورزش‌های رزمی از جمله هیئت‌هایی است که در قم دارای تعداد ورزشکاران بیشمار و البته مستعد است که در رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه این هیئت فعالیت می‌کنند.

اردستانی بیان کرد: خوشبختانه علاقمندی به ورزش‌های رزمی در قم به حدی زیاد و فراتر از انتظار است که حتی برای برپایی یک دوره آموزشی، انجام یک دوره رقابت‌ قهرمانی و سایر برنامه‌های هیئت نیازی به تبلیغات و اطلاع رسانی نیست زیرا در تمام نقاط استان قم ورزشکاران این هیئت به صورت جدی فعال هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: از سوی دیگر افتخار آفرینی ورزشکاران فعال در سبک‌های مختلف این هیئت در میادین داخلی و برون مرزی سال‌های اخیر سبب شده است تا ورزش‌های رزمی جایگاه خود را مستحکم‌تر کند و حتی هیئت رزمی برتر قم در سال گذشته شود.

وی در ادامه به اهداف و برنامه‌های این هیئت در راستای توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در قم اشاره کرد و از راه اندازی مدرسه آموزشی یکی از پر طرفدارترین سبک‌های فعال این هیئت یعنی رشته ورزشی کیک بوکسینگ خبر داد.

اردستانی تصریح کرد: مدرسه آموزشی سبک کیک بوکسینگ با هدف ارتقای دانش و علم این رشته ورزشی به صورت رایگان در دو رده سنی فعالیت خود را انجام می‌دهد و امیدواریم بتوانیم استعدادهای بی‌شمار ورزش رزمی قم را بیش از گذشته شناسایی کرده و پرورش دهیم.

وی افزود: مدرسه ورزشی رشته ورزشی کیک بوکسینگ در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با ارائه خدمات رایگان به منظور استعدادیابی این رشته فعالیت خود را در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم آغاز کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به سبک‌ها و رشته‌های فعال این هیئت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ورزشکاران این هیئت در رشته‌ها و سبک‌های کیک بوکسینگ، ووینام، کیک بوکسینگ فول کنتاکت، جوجیستو، کوبودو، آی کی دو، رزم ایران، کیک بوکسینگ WKA و بسیاری از سبک‌های دیگر فعالیت می‌کنند که خوشبختانه مقام‌های متعددی نیز به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۶/


https://qomnews.ir/vdcbz8b8.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما