چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 12757
منبع : قم نیوز
اورژانس قم خبر داد

مصدومیت 7 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حوادث شب چهارشنبه آخر سال در قم هفت نفر مصدوم برجای گذاشت.
مصدومیت 7 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مداوا و انتقال مصدومین حوادث شب چهارشنبه آخر سال گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ روز و شب گذشته در تمام پایگاه‌های شهری در آماده باش کامل بودند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به درمان و انتقال این مصدومان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۷ نفر در حوادث ناشی از مواد محترقه مصدوم شدند افزود: از این تعداد مصدوم سه نفر خانم و چهار نفر دیگر آقا بودند و یک نفر از مصدومان هم که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم شده بود با حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه درمان شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموع مصدومان شب گذشته شش نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که از این میزان ۵ نفر به بیمارستان نکویی و یک نفر دیگر هم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

وی از ترخیص پنج مجروح حوادث شب گذشته از مراکز درمانی استان پس از معالجه خبر داد و گفت: یک نفر از این مصدومان نیز برای درمان و مداوای بیشتر در بیمارستان نکویی بستری شد.

باقری با بیان اینکه میزان مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر امسال در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته است افزود: در مجموع و با فرهنگ سازی انجام گرفته میزان حوادث کاهش داشت و اکثر مصدومان حوادث دیشب در محیط‌های بسته دچار حادثه شدند.
انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbzzb8.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما